منتظر شخص 2 با باب ادنکرک باشید


بازیگر Connie Nielsen اعلام کرد که دنباله آن هنوز در مرحله تولید است، اما نتوانست جزئیات بیشتری را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

فیلم Nobody (Nobody) این پای باب ادنکرک این فیلم پس از اکران در سال 2021 به یکی از محبوب ترین کمدی های اکشن تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی ایلیا نایشولر (کارگردان فیلم هاردکور هنری) و نویسندگی دریک کولستاد (سازنده سری فیلم های جان ویک) ماجراهای مردی هوشیار را دنبال می کند که پس از تصادف به زندگی خطرناک قبلی خود باز می گردد و هدف یک قاچاقچی انتقام جو قرار می گیرد.

اکنون کانی نیلسنبازیگر Nobody اعلام کرد که ساخت دنباله این فیلم همچنان ادامه دارد و لغو نشده است. کانی نیلسن به ComicBook Media تایید کرد که Nobody 2 هنوز در حال تولید است: “بله، ما در حال کار روی آن هستیم، اما هنوز نمی توانم جزئیات بیشتری به شما بدهم.” در سال 2021، ایلیا نایشولر اظهار داشت که فیلمنامه Nobody 2 در حال نگارش است. با این حال، این دنباله در آن زمان برای تولید چراغ سبز روشن نشده بود.

در دسامبر 2022، کلی مک کورمیک، تهیه کننده Nobody، رسما تایید کرد که دنباله ای ساخته خواهد شد. این تهیه کننده ادامه داد: ما معتقدیم برای تولید دنباله نه تنها باید یک محصول خوب ارائه کرد، بلکه باید یک دنباله عالی نیز ارائه کرد؛ بنابراین مهم است که مطمئن شویم که این کار به درستی انجام شده است، اگر این اتفاق بیفتد، می‌توان امیدوار بود قادر به تور در سال آینده [قسمت دوم] شروع.”

دریک کولستاد در گذشته اعلام کرده بود که امکان ساخت چندین دنباله برای Nobody وجود دارد. فیلم Nobody's در مارس 2021 اکران شد و نه تنها با بازخورد خوبی از سوی منتقدان مواجه شد، بلکه با بودجه 16 میلیون دلاری توانست 57.5 میلیون دلار در جهان بفروشد. باب ادنکرک، کانی نیلسن، الکسی سربریاکوف، رنگ صورتی، مایکل آیرونساید، کالین سالمون و کریستوفر لوید آنها در این فیلم اکشن هیجان انگیز بازی کردند.

بخوانید  برنامه چهار ساله سازندگان The Callisto Protocol برای پشتیبانی از بازی
تحریریه مجله بازی یک گیمر