منتظر بازی جدید Banjo-Kazooie نباشید

برخلاف گزارش‌های اخیر، Jez Corden ادعا کرده است که بازی جدید Banjo-Kazoie در دست توسعه نیست.

کنسول‌های زیادی وجود دارند که در سال‌های اخیر شاهد انتشار جدیدی از آنها نبودیم. از جمله سریال محبوب Banjo-Kazoie، که احیای آن به طور گسترده درخواست شده است. این سریال توسط استودیوی انگلیسی Rare ساخته شده و بیش از یک دهه و نیم است که فراموش شده است.

هیچ خبر رسمی از Rare Studio و Microsoft در رابطه با این بازی منتشر نشده است. با این حال، از زمانی که گزارش های بسیاری از احیای آن در آینده نزدیک خبر می دهند، مدت زیادی می گذرد. این موضوع باعث شد تا هواداران بسیار خوشبین شوند.

بر اساس گزارش جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده است، احیای این گروه در هاله ای از عدم قطعیت قرار گرفته است. Jez Corden، گزارشگر Windows Central در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Xbox Two، از بازی جدید Banjo-Kazoie نام برد. او گفت برخلاف شایعات اخیر، نسخه جدیدی از این سریال در دست ساخت نیست. زیز کوردن در این باره گفت: “اینطور نیست. می توانم به شما بگویم که در حال حاضر و مطمئناً هیچ بازی از این سری ساخته نشده است.”

در اوایل سال جاری، افشاگر دیگری به نام NateTheHate ادعا کرد که یک بازی جدید Banjo Kazooie در اوایل سال 2022 از سوی مایکروسافت چراغ سبز دریافت کرده است. برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رئیس ESA توضیح می دهد که چرا E3 2023 لغو شد