مقایسه دوربین گلکسی اس 24 اولترا با آیفون 15 پرو مکس; تقابل بین بهترین ها

جدا از بحث نوردهی و دقت رنگ، سطح جزئیات چهره هادی در تصویر کهکشان بسیار بالاتر است.

متاسفانه، به دلیل محدودیت های دوربین، ما موفق به آپلود ویدیو در این پلت فرم نشدیم. اما اگر ابزاری برای تغییر IP دارید، می توانید ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب را در این مقاله مشاهده کنید.

فیلمبرداری

در فیلم‌های سینمایی، آیفون در جدا کردن سوژه از پس‌زمینه بهتر عمل می‌کند و ویدیوی نهایی جالب‌تر به نظر می‌رسد.

ویدیوی سینمایی را در یوتیوب تماشا کنید

فیلمبرداری 4K

در مثال زیر که با سرعت 4K و 30 فریم بر ثانیه ضبط شده است، هر دو گوشی در معرض نور آسمان تغییر کنتراست را تجربه می کنند. هر دو ویدیو بسیار دقیق هستند. اما وجود لرزش در ویدیوی آیفون، ترازو را به نفع کهکشان تغییر می دهد.

ویدیوی 4K30 را در یوتیوب تماشا کنید

در ویدیوی زیر که در شرایط نوری بسیار سخت ضبط شده است، هر دو گوشی از نظر جزئیات عملکرد تقریباً مشابهی دارند. اما رنگ‌های آیفون کمی زیاده‌روی شده‌اند و از طرف دیگر گلکسی برای حفظ میزان نوردهی مناسب هنگام حرکت از سایه‌ها به هایلایت تلاش می‌کند.

ویدیوی 4K30 را در شرایط سخت نور در یوتیوب تماشا کنید

در مقاله بعدی سعی کردیم عملکرد دوربین آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 24 اولترا را در سناریوهای مختلف با هم مقایسه کنیم و باید بگویم که برخلاف تصور من، پرچمدار سامسونگ فراتر از حد انتظار ظاهر شد. تفاوت عملکرد این دو گوشی نسبت به گذشته کمتر شده است.در عصر امروز که عمدتاً عکس ها را در اندازه های کوچک در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم، جداسازی تصاویر آیفون 15 پرو مکس و گلکسی بسیار دشوار به نظر می رسد. S24 Ultra. برنده را انتخاب کنید.

بخوانید  خالق سریال Loki وظیفه نگارش فیلمنامه Avengers 5 را بر عهده داشته است

در برخی سناریوها، آیفون با الگوریتم محافظه کارانه نویز تصویر، در ثبت جزئیات کوچک دست بالا را دارد. در برخی سناریوها، سامسونگ عملکرد دقیق تری در ثبت رنگ و حفظ محدوده دینامیکی تصاویر نشان می دهد. در قسمت های دیگر، نقاط قوت و ضعف گوشی ها به قدری زیاد است که نمی توان برنده ای را مشخص کرد.

نظر شما در مورد عملکرد دوربین آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 24 اولترا چیست؟ آیا گوشی سامسونگ را برنده میدانید یا فکر میکنید گوشی اپل برنده رقابت پیشرو است؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر