مفیدترین امکانات و نصب ویندوز 11 [2023]

این دو جزء این روزها در رایانه های جدید رایج هستند. بنابراین:

DirectStorage با استفاده از یک سری ترفندها برای انتقال مستقیم داده های بازی به کارت گرافیک به جای CPU به کاهش زمان بارگذاری کمک می کند. این باعث می شود بازی ها سریعتر بارگذاری شوند.

Auto HDR و DirectStorage دو ویژگی جدید ویندوز 11 هستند که گیمرها عاشق آن خواهند شد. HDR خودکار نور را در بازی‌ها بهبود می‌بخشد و DirectStorage می‌تواند به لود سریع‌تر آن‌ها کمک کند. با این حال، هر دوی این ویژگی ها برای کار به سخت افزار خاصی نیاز دارند.

اگر بعد از خواندن این مقاله هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا باید از ویندوز 10 به 11 آپدیت کنید یا خیر، مقاله را پیشنهاد می کنیم. مقایسه ویندوز 11 با ویندوز 10 را از دست ندهید. اگر تصمیم شما برای نصب ویندوز 11 جدی است، اول از همه، ابتدا مقاله را بخوانید. نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 و نحوه نصب ویندوز 11 با فلش را بخوانید.

آیا شما یکی از کاربران راضی ویندوز 11 هستید یا هنوز برای به روز رسانی این سیستم عامل قانع نشده اید؟ نظر شما در مورد ویژگی های جدید معرفی شده در ویندوز 11 چیست؟ آیا می توانید ویژگی مفید دیگری را به این لیست اضافه کنید که به شما در انجام کارهای روزانه کمک کرده است؟

Auto HDR قابلیتی است که از یادگیری ماشین برای تکرار جلوه نورپردازی با محدوده دینامیکی بالا در بازی‌های DirectX 11/12 که فاقد آن هستند، استفاده می‌کند. به لطف افزایش طیف بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت های تصویر در HDR، نورپردازی بهتر است. این ویژگی ویندوز 11 نور بازی را بهبود می بخشد، اما برای استفاده از آن باید یکی از بهترین مانیتورها را داشته باشید که قادر به نمایش محتوای HDR هستند.

بخوانید  45 دقیقه اول بازی The Devil in Me را ببینید. مقابله با اولین قاتل سریالی آمریکا