معرفی Super Mario Bros توسط نینتندو. شگفت انگیز | ماریو 2 بعدی جدید


شرکت نینتندو امروز رویداد Nintendo Direct را با یک تریلر چشم نواز و رنگارنگ از بازی انحصاری Super Mario Bros به پایان می رساند. مارول رونمایی کرد.

آخرین سورپرایز نینتندو دایرکت در ژوئن 2023 چیزی جز یک بازی جدی دو بعدی ماریو به نام Super Mario Bros نبود. تعجب. نینتندو اعلام کرده است که این بازی در تاریخ 20 اکتبر (جمعه 28 مهر) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

سرانجام، پس از چندین تجربه سه بعدی در سری سوپر ماریو، از جمله Super Mario Odyssey، Super Mario 3D World + Bowser’s Fury و Super Mario 3D All-Stars، در اینجا کتابی ارائه می شود که در درجه اول برای دوستداران ماریو اسکرول جانبی دو بعدی طراحی شده است. بازی ها. در ادامه می توانید تریلر رونمایی از Super Mario Bros را تماشا کنید. واندر را تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

پاور آپ های مختلف در گیم پلی Super Mario Bros. شگفتی درگیر هستند. از جمله قدرتی که می تواند ماریو و دوستانش را به فیل تبدیل کند. در این ماجراجویی جدید با دشمنان زیادی، پیپ های زنده و شخصیت های مختلف روبرو خواهیم بود.

حضور ماریو، لوئیجی، پیچ، تاد، یوشی و دیزی در Super Mario Bros. شگفتی تایید شده است. باید منتظر ماند و دید که شرکت ژاپنی نینتندو در ادامه چه اطلاعاتی را در رابطه با این بازی انحصاری اعلام خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر بازی Co-op Online Evil West منتشر شد