معرفی جدیدترین ابرقهرمان دنیای DC در اولین تریلر فیلم سوسک آبی

مریونیا زولو در نقش جیمی ریس با نام مستعار آبی بیتل، سوزان ساراندون مانند ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جورج لوپز، رائول تروخیلو، الپیدیا کاریلو، آدریانا بارازا و دیمین آلکازار، از جمله بازیگران فیلم سوسک آبی هستند و به ایفای نقش پرداختند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس از کیت گیفن، جان راجرز و کالی همنر او که در سال 2006 خلق شد، اولین بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم سوسک آبی منتشر شد. در اولین تریلر فیلم جدید دی سی، شاهد معرفی جیمی ریس هستیم که بعدها به شخصیت سوسک آبی تبدیل شد و او اکنون باید بفهمد که چگونه از این قدرتی که به دست آورده است استفاده می کند. در اولین تریلر فیلم Blue Beetle شاهد چندین نما اکشن و همچنین صحنه های کمدی هستیم و به نظر می رسد این فیلم تا حدودی ترکیبی از فیلم Shazam و فیلم مرد آهنی باشد. در ادامه می توانید اولین تریلر فیلم سوسک آبی را تماشا کنید:

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Blue Beetle را منتشر کرده است که در آن شاهد معرفی ابرقهرمان لاتین جدید دنیای دی سی هستیم.

فرشته مانوئل سوتو او با سابقه کارگردانی فیلم شاهان شهر جذاب، کارگردانی فیلم سوسک آبی را بر عهده گرفت و همچنین گرت دنت الکوسر، نویسنده بازسازی Scarface نگارش فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم سوسک آبی اولین فیلم دنیای دی سی خواهد بود که حول محور ابرقهرمان لاتین تبار تمرکز دارد.

بخوانید  The Last Of Us Season 2: پنجره انتشار، بازیگران و هر آنچه که تاکنون می دانیم

فیلم سوسک آبی قرار است در تاریخ 18 آگوست 2023 (27 اوت 1402) اکران شود.

دانلود از آپارات