معرفی بازی موبایل Heads Off History

در این مطلب از یک گیمر یک بازی موبایل غیرمعمول به نام Heads off را معرفی کردیم که در آن بازیکنان کنترل سر افراد مختلف را در اختیار دارند.

اغلب گیمرها علاقه مند به بازی هایی هستند که در جنبه های مختلف از جمله گیم پلی، داستان، گرافیک و … آنها را جذب می کند که در اکثر آثار سنتی ارائه و منتشر شده به چشم می خورد. در این بین آثاری هستند که به دلیل ساختار غیرعادی شان، توسعه دهندگان کمتری سراغ ساخت آن ها می روند. برای مثال می توان به بازی هایی مانند Plug and Play و Kids اشاره کرد که در یک گیمر نیز عرضه می شوند. حال در این مقاله به معرفی بازی Heads off می پردازیم که در آن باید بیوگرافی سر افراد مختلف و همچنین یک گیم پلی ساده اما چالش برانگیز بسازید.

یک بازی اندرویدی چشم نواز

در ابتدا لازم به ذکر است که اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز هستید قطعا از این بازی لذت نخواهید برد اما می تواند تجربه ای جالب و تقریبا متفاوت را خلق کند. در این بازی بازیکنان کنترل سر افراد مختلف را در اختیار دارند! به این ترتیب در هر مرحله یا به طور دقیق تر روایت زندگی هر انسان، تنها یک سر انسان در بازی وجود دارد که در همان محیط قرار می گیرد.

همانطور که به جلو می روید، فریاد آن شخص را می شنوید، که ممکن است نشانه ای از داستانی باشد که او در زندگی زندگی کرده است. نکته جالب این است که با یک بار حرکت دادن هر کدام از آنها، روایت زندگی آنها به صورت عنوان متنی در کنار آن نمایش داده می شود. در واقع وقتی به بخشی از محیط بازی دسترسی پیدا می کنید، یک سال از زندگی آن شخص و کارهایی که انجام داده است، گفته می شود.

بخوانید  این یک اشتباه بزرگ است که فقط یک بار Resident Evil 4 Remake را بازی کنید

محیط بازی همیشه با چالش هایی همراه است که باید بر آن ها غلبه کنید. اگر نتوانید برخی از آنها را پشت سر بگذارید، بازی با زندگی که از دست داده اید به پایان می رسد. در طول هر مرحله یک سری آیتم های براق وجود دارد که باید آنها را تهیه کنید که بسیار مفید نیز هستند. وقتی به تعداد مشخصی از آنها رسیدید، می توانید در منوی بازی روی گزینه فعال شده کلیک کنید و در محیط جدید بازی، در واقع می توانید رمان ها و سر دیگران را دریافت کرده و شروع به آزمایش کنید.

گیم پلی بازی بسیار ساده اما چالش برانگیز است. در بازی فقط سعی می کنید با یک ضربه سر خود را به جلو ببرید، دقیقاً با گرفتن قسمتی از صفحه نمایش که می تواند چالش های زیادی را با میزان و سرعت گرفتن صفحه نمایش به همراه داشته باشد. به عنوان یک نکته و پیشنهاد اساسی، سعی کنید چشمان خود را روی زمین نگه دارید و در آن زمان سعی کنید آنها را حرکت دهید.

بازی Bosses برای اندروید و آیفون

طراحی سیاه و سفید محیط بازی در کنار عناصر رنگارنگ معدود، برتری خاصی به بازی بخشیده است. در واقع گرافیک بازی بسیار ساده و به صورت کارتونی ساخته شده که در نوع خود جذاب است. علاوه بر این موارد، موسیقی بازی که در ابتدای هر نوبت شروع به پخش می کند، می خواهد حس آرامش بخشی را به بازیکنان منتقل کند که در این مورد نیز بسیار موفق است. جلوه های صوتی سایر قسمت های بازی مانند فریادهای هر شخصیت نیز به بهترین شکل انجام می شود.

بخوانید  احتمالاً یک بازی جدید Lords of the Fallen در راه است

به طور کلی، Heads off from Ponos Corporation یک اکشن متفاوت با گیم پلی ساده است که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. Heads off برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید آن را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید تا از تجربه‌ای متفاوت لذت ببرید.

دانلود بازی Head off

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر