معرفی بازی موبایل City of Outlaws بهشت ​​جنایتکاران

با الهام از سری GTA، City of Outlaws به بازیکنان موبایل تجربه آنلاین و دنیای باز جذابی را ارائه می دهد.

اگرچه مدت زیادی از عرضه ریمستر سه عنوان اول GTA (GTA: The Trilogy – The Definitive Edition) برای موبایل نمی گذرد، اما بازار بازی هایی که سعی در الهام گرفتن از این سری اکشن محبوب جهان باز دارند، همچنان داغ است. . اکنون، بازی موبایل City of Outlaws که اخیراً منتشر شده است، چنین مسیری را در پیش گرفته است و به طرفداران یک تجربه نقش آفرینی در دنیای باز سرگرم کننده در پلتفرم موبایل ارائه می دهد.

در واقع City of Outlaws یک بازی آنلاین است که دنیایی از ماموریت های مختلف را به بازیکن ارائه می دهد. تمامی ماموریت ها، از سرقت های کوچک و بزرگ گرفته تا مبارزه با گروه های تبهکار مختلف، به خوبی در دل داستان بازی جای گرفته اند و بازیکن را با خود همراه می کنند. علاوه بر این، بازی با ایجاد رویدادها و وظایف فرعی مختلف، سعی دارد روند بازی را از یکنواختی دور کند و البته بازیکن را به نوعی به چالش بکشد.

بازی City of Outlaws برای موبایل

بازی موبایل City of Outlaws مانند سری Grand Theft Auto آزادی عمل بالایی در مبارزه و شخصی سازی در اختیار بازیکن قرار می دهد. از لحظه شروع بازی، بازیکن می تواند ویژگی های مختلف شخصیت خود را شخصی سازی کند و با پیشرفت بازی، ظاهر سایر تجهیزات مانند ماشین ها و سلاح ها را به سلیقه خود تغییر دهد. البته باید به یاد داشته باشیم که با یک بازی آنلاین روبرو هستیم و به همین دلیل بسیاری از اقلام مربوط به سفارشی سازی را نیز می توان از طریق فروشگاه خریداری کرد.

بخوانید  CoD: Warzone 2 DMZ - چگونه همه جوایز رویداد مورد اسلحه Vondel را دریافت کنیم

شهر Outlaws علاوه بر ماموریت های اکشن کامل، از حالت های مخفی کاری نیز استفاده می کند.

معمولاً درصد بالایی از بازی‌های موبایلی که سعی می‌کنند با ادعای ارائه تجربه‌ای شبیه GTA توجه بازیکنان را به خود جلب کنند، گیم‌پلی ملایم و خسته‌کننده‌ای دارند. با این حال City of Outlaws با کمی خلاقیت تنوع خوبی در روند و مراحل گیم پلی ایجاد کرده و علاوه بر ماموریت های پر از زد و خورد، حالت های مختلفی را نیز در اختیار بازیکن قرار می دهد. به عنوان مثال، بازیکن گاهی اوقات باید ماموریت های محول شده را به صورت مخفیانه و گاهی اوقات با فعالیت های غافلگیرکننده انجام دهد. در واقع داشتن چنین مواردی که در هر مرحله بازیکن را درگیر می کند، روند بازی را جذاب تر کرده و به نوعی گیم پلی را از تکراری شدن دور نگه می دارد.

بازی شهر قانون شکنان

City of Outlaws از نظر گرافیکی عملکرد خوب و بی نقصی دارد; به طوری که علاوه بر ارائه تصاویر زیبا و افکت های گرافیکی در موبایل های قدرتمند می تواند تجربه بسیار روان و خوبی را در گوشی های میان رده نیز ارائه دهد. به طور کلی بازی اندروید City of Outlaws برخلاف آنچه از ظاهر آن برداشت می شود، تکراری یا تقلیدی از سایر آثار منتشر شده قبلی مانند Gangstar Vegas نیست و به دلیل سطوح مختلف و ویژگی های متنوع دیگر، دارای یک هویت منحصر به فرد در میان آثار جهان باز آن.

البته City of Outlaws به تازگی منتشر شده است و در حال حاضر در اولین نسخه خود قرار دارد. بنابراین ممکن است همچنان محتوا و ویژگی های بیشتری دریافت کند. در هر صورت، با توجه به این نسخه فعلی، می توان گفت که با یک بازی سرگرم کننده و باکیفیت طرف هستیم که به خوبی می تواند طرفداران بازی های RPG جهان باز را روی پلتفرم موبایل سرگرم کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر