معرفی بازی بعدی سازندگان God of War Ragnarok نزدیک است؟

کوری بارلوگ در توییتر به کارهای اولیه خود برای پروژه‌ای در استودیو سانتا مونیکا، سازنده God of War Ragnarok اشاره کرده است.

با پایان حماسه نورس در بازی God of War Ragnarok، استودیو سانتا مونیکا هنوز مشخص نکرده است آینده این سری در چه فضایی رخ خواهد داد. البته این استودیو Valhalla، یک بسته الحاقی روگ-لایت برای بازی نام‌برده را منتشر کرد که در حقیقت یک قسمت پس از پایانی برای داستان کریتوس بود؛ اما پروژه جدید این استودیو هنوز نامشخص است.

اکنون در توییتر، کوری بارلوگ، کارگردان God of War محصول ۲۰۱۸ و کارگردان خلاق رگناروک به «جمع‌آوری موارد اولیه برای چیزی که اکنون روی آن کار می‌کند» اشاره کرده است. او همچنین همکاران خود در استودیو سانتا مونیکا را فراتر از عالی دانست.

البته نمی‌توان به‌تنهایی از این توییت اطلاعاتی به‌دست آورد؛ به‌خصوص که نمی‌دانیم آن «چیز» دقیقا چیست. احتمال دارد شاهد محتوای جدیدی برای رگناروک باشیم؛ مخصوصا که اوریون واکر، نویسنده ارشد این اثر گفت والهالا پایان این داستان نیست. همچنین بر مک‌کریری، آهنگساز بازی هم با گیفی جالب به توییت بارلوگ پاسخ داد. درهرحال فعلا باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دردسترس قرار دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آمار فروش و دانلود سری سونیک از ۱.۵ میلیارد نسخه فراتر رفت