مزایای اکانت قانونی PS4 به جای اکانت فروشگاه بازی هک شده

در این مقاله، Play Store به این موضوع می پردازد که چرا خرید یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب هک شده است.

باید بدانید که اکانت های قانونی همانطور که از نامشان پیداست به صورت قانونی خریداری و استفاده می شود و در هنگام استفاده از آنها مشکلی پیش نمی آید. اما تفاوت های قابل توجهی با حساب های حقوقی دارند که برتری حساب حقوقی را اثبات می کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب کاربری هک شده است؟

استفاده از اکانت های قانونی و هک شده گیمرها در کنسول پلی استیشن 4 به دلیل وجود بازی های جذاب آنلاین و قوانین سخت گیرانه سونی و پلی استیشن هر روز در حال افزایش است. اما سوال مهم این است که چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب کاربری هک شده است؟ تفاوت این دو نوع اکانت در بازی های پلی استیشن 4 چیست؟ باید بدانید که اکانت های قانونی همانطور که از نامشان پیداست به صورت قانونی خریداری و استفاده می شود و هیچ مشکلی در استفاده از آنها وجود ندارد. اما تفاوت های قابل توجهی با حساب های حقوقی دارند که برتری حساب حقوقی را اثبات می کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا دلیل آن را بدانید اکانت پلی استیشن 4 قانونی از هاکی بهتره؟

اکانت قانونی PS4 چیست؟

قبل از اینکه بدانید چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از هک کردن آن است؟ بهتر است با جزئیات حساب حقوقی آشنا شوید. اکانت قانونی PS4 در ظرفیت‌های 1، 2 و 3 برای گیمرها قابل خرید است تا اکانت‌های آن‌ها در حین بازی مسدود نشود و با موضوع بن شدن کنسول خود مقابله نکنند.

بخوانید  زمان عرضه نسل جدید پردازنده های AMD; عملکرد بازی تا 35٪ سریعتر

همانطور که از نام این دسته از حساب ها مشخص است، شما به صورت قانونی اقدام به خرید و خرید آنها می کنید و از سوی سونی یا صاحب اصلی اکانت با مشکلی مواجه نخواهید شد. زیرا این اکانت برای شماست و هیچ وقت مشکلی با گیرکردن یا قفل شدن بازی پلی استیشن خود نخواهید داشت. به طور کلی سه نوع قابلیت در این دسته از حساب ها تعریف می شود:

  • محاسبه ظرفیت 1: یک حساب ظرفیت به شما امکان می دهد فقط به صورت آفلاین بازی کنید. این ظرفیت ارزان ترین ظرفیت حساب حقوقی است و افراد کمی آن را خریداری می کنند.
  • محاسبه ظرفیت 2: ظرفیت حساب 2 در هر کنترل کننده رایج ترین ظرفیت برای حساب های قانونی است. زیرا این ظرفیت به شما امکان بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین را می دهد. بخش بازی های آنلاین کنسول امروزی توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. این اکانت امکانات بیشتری دارد و البته قیمت اکانت حقوقی ظرفیت 2 نسبت به دو ظرفیت دیگر بیشتر است.
  • محاسبه ظرفیت 3: محاسبه ظرفیت 3 کمتر از محاسبه ظرفیت 2 است توجه داشته باشید که این نوع ظرفیت فقط شرایط بازی آنلاین را برای هر بازیکن فراهم می کند.

اکانت PS4 هک شده چیست؟

اکنون باید با ویژگی های اکانت هک شده آشنا شوید تا به راحتی متوجه شوید که چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب هک شده است؟ این نوع اکانت های بازی راهی برای دور زدن مشکلات لینک دادن به اکانت های قانونی و قیمت بالای آن ها هستند و متاسفانه بسیاری از فروشندگان بدون توجه به مشکلات و عواقب آن این روش را ارائه می دهند. اکانت هک در واقع یک اکانت قانونی با ظرفیت دوم است که هم بصورت آفلاین در قسمت استوری و هم بصورت آنلاین در قسمت چند نفره قابل استفاده است. اکانت های هک شده قیمت اقتصادی دارند. اما در عوض، خطرات و مشکلاتی را نیز برای شما فراهم می کند که بعداً به آنها اشاره خواهید کرد.

بخوانید  GTA 6: آیا بازیگر GTA 5 نیز می تواند در بازی جدید حضور داشته باشد؟ ند لوک مداخله می کند

چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب کاربری هک شده است؟

اکنون که با ویژگی ها و قابلیت های اکانت قانونی و اکانت هک شده آشنا شدید، بهتر است با تفاوت های این دو نوع اکانت آشنا شوید تا بدانید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از اکانت هک شده است. همانطور که ممکن است تا به حال متوجه شده باشید، حساب های هک شده برعکس حساب های قانونی هستند. در واقع اکانت های هک شده اکانت های هک شده قانونی هستند که برخی افراد از آن استفاده کرده اند. اما استفاده از این نوع حساب ها خطرات زیادی دارد که به هیچ وجه نمی توان به آن ها اعتماد کرد.

بنابراین در لیست زیر به تفاوت های اکانت هک شده و قانونی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اشاره کردیم تا بر اساس آن بدانید چرا اکانت قانونی PS4 بهتر از اکانت هک شده است؟

  • امنیت حساب های قانونی در برابر هک
  • کنترل کننده حساب غیر تحریمی و قانونی حساب
  • ارائه ضمانت های چند ساله یا مادام العمر در حساب های قانونی
  • قیمت اکانت کنسول قانونی در مقایسه با اکانت های هک شده بالاتر است
  • امکان ذخیره مراحل و توابع در حساب های قانونی به صورت مستمر و بدون احتمال بروز مشکل

نتیجه

با توجه به توضیحات فوق و بررسی ویژگی های هر دو نوع اکانت، آیا می دانید چرا یک اکانت قانونی PS4 بهتر از یک حساب هک شده است؟ انتخاب عاقلانه ارتباط است خرید یک اکانت قانونی PS4 و به PS5 بروید. در این راه کافی است به یک فروشگاه معتبر و مجاز مراجعه کنید فروشگاه بازی برای تجربه خرید مطمئن، با کیفیت و مطمئن مراجعه کنید. کافی است لیست اکانت های قانونی موجود در فروشگاه را بررسی کرده و پس از یافتن بازی مورد نظر خود، اکانت قانونی آن را با ظرفیت مورد نیاز خریداری کنید.

بخوانید  بازیکنان Mortal Kombat 1 با تغییر تاریخ کنسول خود از پرداخت دیوارها جلوگیری می کنند

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر