مدیر جنگ داخلی به بازنشستگی فکر می کند

الکس گارلند کارگردان فیلم جنگ داخلی می گوید در نظر دارد از کارگردانی کناره گیری کند تا روی فیلمنامه نویسی تمرکز کند.

الکس گارلندکارگردان آثاری چون سریال Ex Machina، Annihilation، Men and Devs به تازگی کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم Civil War را برعهده داشته که در تاریخ 12 آوریل (24 آوریل) اکران می شود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او آزاد شده است، اما برنامه بعدی گارلند چیست؟ در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونطرفداران این کارگردان ممکن است از مصاحبه جدید او ناامید شوند.

الکس گارلند در مصاحبه اخیر خود با گاردین از احتمال پایان کار کارگردانی سینما خبر داد. او گفت که اکنون روی فیلمنامه نویسی تمرکز خواهد کرد. گارلند در ادامه گفت که هیچ چیز تغییر نکرده است و او در شرایط قبلی قرار دارد. وی افزود: قصد ندارم دوباره در آینده نزدیک فیلمی را کارگردانی کنم.

الکس گارلند

به گفته گارلند، دشواری‌های فیلم‌سازی نه تنها مالی است، بلکه ناشی از اتکای روزافزون به صفحه آبی و ناتوانی در ارائه تضمین به بازیگران و گروه سازنده است که همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت. گارلند توضیح داد: “فشار به خاطر پول نیست، بلکه به این دلیل است که مردم می خواهند به چیزی اعتماد کنند که قابل اعتماد به نظر نمی رسد.”

کرستن دانست، واگنر مورا، استفن مک کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبس و جس متنی از جمله بازیگران حاضر در فیلم جنگ داخلی هستند. فیلم جنگ داخلی به عنوان یک اکشن هیجان انگیز حماسی توصیف می شود که در آینده ای نزدیک در آمریکا اتفاق می افتد. در طول داستان فیلم، رقابت برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز می شود.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (28 آوریل - 2 می) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

گارلند قبلاً کار جدید خود را به عنوان یک فیلم جاده ای و جنگی با عناصر طنز توصیف کرده بود که شبیه یک تیرانداز است. گارلند در حال حاضر مشغول نگارش قسمت دوم رمان 28 سال بعد دنی بویل است و انتظار می رود هر سه قسمت از سه گانه 28 سال بعد را بنویسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر