مدت زمان داستان اصلی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

کارگردان Dragon's Dogma 2 مدعی شد افرادی که تنها بر روی داستان اصلی این اثر تمرکز می کنند، آن را برای مدت زمانی مشابه نسخه اول تجربه خواهند کرد.

در میان آثار عظیم سال 2024، طرفداران زیادی منتظر Dragon's Dogma 2 هستند. بازی نقش آفرینی Capcom اعلام کرد که نقشه 4 برابر بزرگتر از نسخه اول است، اما بزرگ بودن نقشه به معنای طولانی شدن قسمت دوم بازی نیست.

Hideaki Itsunoدر آخرین مصاحبه خود با Game Informer، کارگردان بازی ادعا کرد که اگر بازیکنان صرفاً روی داستان اصلی تمرکز کنند، زمان تجربه آنها مانند نسخه اول Dragon's Dogma (که حدوداً 40 ساعت بود) خواهد بود. البته در صورت تکمیل کوئست های جانبی زیادی، مدت زمان تجربه بازی شما بسیار بیشتر خواهد بود. وی در این رابطه گفت:

“زمان بازی برای بازیکنانی که روی داستان اصلی تمرکز می کنند نسبت به نسخه اول تغییر زیادی نخواهد کرد. ما عناصر زیادی را برای افرادی که دوست دارند تمام ویژگی های بازی را تجربه کنند اضافه کرده ایم؛ چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند توجه بازیکنان را به خود جلب کند. و طول مدت تجربه خود را افزایش دهند.

همزمان با نزدیک شدن به تاریخ انتشار Dragon's Dogma 2، کپکام اعلام این اثر را افزایش داده و در تاریخ 17 مارس (7 مارس) در جریان رویداد Capcom Highlights جزئیات بیشتری را در مورد آن در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه بتای بازی (که قبلا شایعه شده بود) در رویداد مذکور ارائه شود.

Dragon's Dogma 2، 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) برای سری Xbox این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

بخوانید  The Complete Legend of Zelda Timeline، توضیح داده شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر