مجوز لیگ انگلیس با EA Sports FC تمدید شد


در بازی های EA Sports FC شاهد حضور لایسنس های رسمی تیم های لیگ انگلیس، بازیکنان، استادیوم ها، اسپانسرها، کیت ها و مربیان خواهیم بود.

سری سالانه شبیه سازهای فوتبال الکترونیک آرتز دیگر با نام فیفا به فروش نمی رسد. اما این بدان معنا نیست که بازیکنان باید نگران مجوزهای رسمی این بازی باشند. به خصوص در مورد لیگ برتر (انگلیس). پیش از این اخباری منتشر شده بود که EA نزدیک به امضای قرارداد با این لیگ برای لایسنس آنها در بازی خود است، حالا اعلام شده است که قرارداد بلندمدت بین دو طرف ادامه خواهد داشت.

بنابراین در بازی EA Sports FC 24 و دیگر بازی های آینده این مجموعه شاهد حضور لایسنس رسمی لیگ برتر با تمامی تیم ها، استادیوم ها، بازیکنان، کیت ها (لباس ورزشی تیمی)، اسپانسرها و مربیان خواهیم بود. همچنین، EA Sports و لیگ انگلیسی با هم در برنامه های اجتماعی مانند EA Sports FC Futures تلاش خواهد کرد تا ابتکارات مدرسه فوتبال را هدایت کند و در تسهیلات پایه سرمایه گذاری کند.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  در اینجا What Time Zelda: Tears Of The Kingdom در سوئیچ منتشر می شود (احتمالا)