مجموعه Star Wars Battlefront Classic Collection با زمان انتشار خود با مشکلاتی روبرو است

تیم Aspyr به مسائل مربوط به زمان بندی مجموعه Star Wars Battlefront Classic Collection پاسخ داد.

Star Wars Battlefront Classic Collection روز پنجشنبه منتشر شد و از آن زمان، خریداران از مشکلات حمل و نقل بازی انتقاد کردند. در حال حاضر بازیکنان این گروه اعتراضات خود را در ردیت و توییتر ثبت کرده اند و میانگین رضایت مثبت بازیکنان استیم 19 درصد است.

به گفته بازیکنان، در زمان راه اندازی، مجموعه Star Wars Battlefront Classic سه سرور اختصاصی فقط برای رایانه شخصی برای برخی حالت ها ارائه کرد. در نتیجه، از 20000 بازیکن در زمان انتشار، تنها 192 نفر به برخی از حالت ها دسترسی داشتند. در حالی که تیم توسعه چند ساعت پس از انتشار سرورهای بیشتری را اضافه کرد، دوچرخه‌سواران هنوز از چندین مشکل دیگر از جمله اشکالات، تاخیر، توقف بازی و موارد دیگر مانند آسیب‌دیدگی سلاح‌ها شکایت دارند.

Star Wars Battlefront بازی چند نفره کلاسیک

اکنون استودیو Aspyr با انتشار بیانیه‌ای در صفحه پشتیبانی رسمی گروه، مشکلات زمان راه‌اندازی را تایید کرده و به بازیکنان قول داده است که به تلاش‌های خود برای رفع این مشکلات ادامه خواهد داد. در بیانیه استودیو آمده است: «ما می‌خواهیم از جامعه طرفداران جنگ ستارگان برای حمایت و بازخورد فوق‌العاده‌شان در طول راه‌اندازی مجموعه کلاسیک Star Wars Battlefront تشکر کنیم.

در زمان انتشار، ما باگ های قابل توجهی در بخش زیرساخت شبکه داشتیم که منجر به پینگ بسیار بالا، خطای تطبیق، خرابی و عدم دسترسی به سرورها شد. ما از زمان راه‌اندازی برای رفع این مشکلات و افزایش پایداری سرور کار کرده‌ایم و به کار برای تثبیت زیرساخت شبکه و جلوگیری از قطع‌های بیشتر ادامه خواهیم داد.»

بخوانید  نمایش بازی New Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom این هفته منتشر می شود

مجموعه Star Wars Battlefront Classic شامل تجربه کامل از بازی اصلی Star Wars Battlefront 2004 و دنباله آن در سال 2005 است. هر دو بازی به طور جداگانه شامل کمپین های تک نفره و مسابقات چند نفره می شوند و زمانی که سرورها به سطح مورد نیاز از کیفیت رسیدند، نبردهای آنلاین عظیم با مشارکت حداکثر 64 بازیکن به طور همزمان.

تحریریه مجله بازی یک گیمر