مجموعه جدید لگو دوربین نمادین پولاروید را بازسازی می کند


اگر به دوران طلایی دوربین‌های فوری دلتنگ هستید، اما نمی‌خواهید برای فناوری‌های قدیمی هزینه کنید، خبر خوب! آخرین پیش خرید لگو پخش می شود و این بار دوربین فروتن Polaroid در کانون توجه قرار دارد. این مجموعه ساختمانی 80 دلاری که مستقیماً از ایده های Lego و توسط برادران مارک و نیک کورفمت طراحی شده است، به شما امکان می دهد یک کپی از دوربین اصلی Polaroid OneStep SX-70 1977 بسازید.

گفتن
بگو پنیر!

آلبوم عکس

درست مانند آن دوربین نمادین، چندین لمس معتبر مانند نوار رنگین کمان نمادین، منظره یاب و شماره گیری نوردهی را دارد. حتی می‌تواند فوراً یک عکس را «چاپ» کند، زیرا سه اسلاید ایجاد می‌کنید که می‌توانند در یک بسته فیلم Polaroid Time-Zero ذخیره شوند.

هنگامی که دوست دارید عکاسی «نقطه و عکاسی» از دهه 70 را شبیه‌سازی کنید، می‌توانید یکی از این اسلایدها را درون قاب قرار دهید و دکمه قرمز شاتر را فشار دهید تا آن را بیرون بیاورید. نکته جالب دیگر در اینجا این است که یکی از اسلایدها دارای نسخه لگو از Edwin H. Land، مخترع Polaroid است.

با اندازه 516 قطعه، به نظر می رسد این روشی دوست داشتنی برای گذراندن یک بعد از ظهر است و شکل طبیعی فشرده آن، نمایش آن را روی قفسه یا میز آسان می کند.

Lego Polaroid OneStep SX-70 در تاریخ 1 ژانویه منتشر می شود و در دسترس است پیش خرید 80 دلاری در آمازون و مستقیم از لگو. سفارش‌های آمازون که اکنون ثبت شده‌اند، از 2 ژانویه به دست خواهند آمد اعضای اصلی.

در این بین، شما می توانید یک Polaroid Go با قیمت 70 دلار (معمولاً 100 دلار) و یکی بسته فیلم به قیمت 17 دلار بلافاصله. این دوربین فوری همچنین نشانه های طراحی بسیاری را از SX-70 گرفته است. این یک دوربین سطح ابتدایی است، اما برای لذت عکاسی فوری ایده‌آل است.

بخوانید  تنها چهار دوره از دوره های پنج گانه فصل 16 Apex Legends برای بازیکنان جدید رایگان است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر