مایکروسافت: امکان بهینه سازی Call of Duty: Warzone 2.0 برای نینتندو سوییچ وجود دارد

مایکروسافت توضیح داد: “تیم توسعه اکتیویژن سابقه طولانی در بهینه سازی عملکرد بازی برای سخت افزار قدیمی دارد.” این شرکت ادعا می کند که موتور بازی Warzone به اندازه کافی بالغ شده است تا بتواند روی طیف وسیعی از سخت افزارها کار کند. مایکروسافت همچنین به بازی‌هایی مانند Apex Legends، DOOM Eternal، Fortnite و Crysis 3 اشاره کرد که به سوییچ راه یافتند:

اگرچه نینتندو سوییچ سخت افزار نسبتا ضعیف تری نسبت به رقبای امروزی خود در بازار کنسول دارد، اما در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که مایکروسافت معتقد است که امکان اجرای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و بازی Call of Duty وجود دارد: Warzone 2.0 در این یک کنسول هیبریدی وجود دارد.

طرفین راضی هستند که علاوه بر Warzone، سایر نسخه‌های پولی بازی Call of Duty مانند CoD: Modern Warfare 2 را نیز می‌توان با استفاده از تکنیک‌های مورد استفاده برای پورت بازی‌هایی مانند Apex Legends، DOOM Eternal، Fortnite و Crysis 3 پورت کرد. در حال اجرا بر روی کنسول نینتندو “Switch optimized”.

مایکروسافت فکر می کند که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 باید با چند ترفند روی نینتندو سوییچ به خوبی کار کنند.

مایکروسافت اخیراً با انتشار بیانیه ای در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد به سازمان بریتانیایی CMA پاسخ داد و گفت که باید امکان بهینه سازی Call of Duty: Warzone 2.0 برای کار بر روی کنسول نینتندو سوییچ وجود داشته باشد. طبق گفته ردموندی، امکان بازی Call of Duty: Warzone 2 بر روی کارت های گرافیک عرضه شده در سال 2015 وجود دارد. بنابراین دلیلی وجود ندارد که این بازی بتل رویال را نتوان به نینتندو سوییچ آورد.

بخوانید  بهترین معاملات جمعه سیاه Xbox تاکنون
تحریریه مجله بازی یک گیمر