ماد Pokemon Palworld با «موجودات جیبی کاملاً متمایز» بازمی‌گردد



مود پوکمون پالورلد ToastedShoes استرالیایی یوتیوب پس از یک DMCA از نینتندو بازگشته است، اما اکنون شخصیت‌ها و هیولاهای آن از نظر قانونی متمایز شده‌اند و نام‌های خاطره‌انگیز مانند «موش زرد» و «پنگوئن آبی» دارند. PCGamesN گزارش ها.

در حالی که Palworld خود موضوع بحث‌های زیادی بوده است، و برخی ادعا می‌کنند که طرح‌های هیولایی زیبا و رنگارنگ آن بسیار نزدیک به طرح‌های Pokémon هستند، ToastedShoes با تغییر پوکمون واقعی و شخصیت‌های Misty و Ash در بازی، از این هم فراتر رفت. وکلای نینتندو به سرعت او را تعقیب کردند و در نتیجه تمام ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی او که درباره این مود ارسال شده بود، با DMCA حذف شدند.

در نتیجه، این ماد اکنون در Nexus Mods به عنوان “پک Mod Pocket Creatures Legally Separate Pocket Mod Pack” منتشر شده است، با طراحی های آنقدر بهینه شده که امیدواریم از وکلای نینتندو جلوگیری شود. شخصیت بازیکن Ash با یک مدل از خود ToastedShoes جایگزین شد که یک کلاه قرمز و سفید آشنا به سر داشت. تمام پوکمون‌های موجود در این مد نیز با نسخه‌های قانونی متمایز، مانند “موش زرد” جایگزین شده‌اند، که جای تعجب نیست که اکنون شبیه یک موش زرد است.

ToastedShoes همچنین ویدیوی یوتیوب خود را برای این مد، که اکنون ادعا می‌کند «بوتلگ پوکمون» را در Palworld تغییر می‌دهد، دوباره منتشر کرد و برخی از مدل‌های جدید موجودات متمایز قانونی را به نمایش می‌گذارد.

انجمن مودینگ Palworld در مورد این موضوع محتاط است، زیرا چندین انجمن مودینگ مستقیماً پست کردن یا اشتراک‌گذاری مدهای پوکمون را در فضاهای خود ممنوع کرده‌اند. مودهای Nexus نیز اعلام کرد که اینگونه نخواهد بود از ترس انتقام قانونی نینتندو، مودهای Palworld با تم پوکمون را میزبانی کنید.

بخوانید  League Of Legends Striking Players با Riot برای از سرگیری فصل به توافق رسیدند

تحریریه مجله بازی یک گیمر