لوک مادر شماست: مارک همیل سرانجام با ناتالی پورتمن ملاقات می کند



معمولاً دیدارهای خانوادگی اسکای واکر با از دست دادن یکی از اعضا یا تلاش برای متقاعد کردن دیگری به خیانت به دوستان و خانواده خود به پایان می رسد. خوشبختانه، زمانی که مارک همیل سرانجام با مادر روی پرده خود، ناتالی پورتمن، ملاقات کرد، اینطور نبود.

این خبر از عکسی است که مارک همیل در آن به اشتراک گذاشته است ایکس/توئیتر با بوسیدن این دو در پشت صحنه مراسم گلدن گلوب.

حالا به لطف @goldenglobes بالاخره با “مادر”م آشنا شدم.”

پورتمن و همیل نقش شخصیت های مهمی را در مجموعه جنگ ستارگان بازی کرده اند. پورتمن در سه گانه پیش درآمد، نقش پادمه آمیدالا را بازی کرد، شخصیتی که مادر لوک (و لیا) شد. او همچنین یک شخصیت اصلی در جنگ های کلون ها بود. البته لوک قهرمان سه گانه اصلی بود و روزی با پدرش/ شریک پدرش که سیث شده بود، آناکین اسکای واکر با نام مستعار دارث ویدر می جنگید.

همچنین شایان ذکر است که هامیل در تقسیم عشق خود با بازیگرانش غریبه نیست. در سال 2017، در طول رویداد سالانه جشن جنگ ستارگان دیزنی، همیل مجموعه‌ای از عکس‌های خود را در حال معاشرت با جان ویلیامز، هریسون فورد، هیدن کریستنسن و غیره به اشتراک گذاشت.

برای اخبار بیشتر در مورد جنگ ستارگان، داستان ما را بررسی کنید که نشان می‌دهد کارگردان جان ویک چگونه می‌خواهد فیلمی از جنگ ستارگان بسازد، «اگر دیزنی می‌توانست بیشتر از من زنده بماند».



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شایعه: یک ریمستر Final Fantasy Tactics در راه است