شایعه: یک ریمستر Final Fantasy Tactics در راه است

به تازگی جیسون شرایرخبرنگار موثق رسانه بلومبرگ نیز به این ریمستر اشاره کرد و در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که پرسیده بود Final Fantasy Tactics Remaster کجاست، پاسخ داد: در راه است. با این حال، وی جزئیات بیشتری ارائه نکرد. بنابراین ممکن است او شایعات قبلی را تکرار کند یا اجازه صحبت بیشتر نداشته باشد.

اولین بازی Final Fantasy Tactics سال 1997 در ژاپن برای پلی استیشن وان منتشر شد و یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی نوبتی است. این اولین بازی از سری فاینال فانتزی است که منطقه ایوالیس را به نمایش می گذارد و سازندگان بسیاری از سری نبردهای Ogre که Tactics Ogre به آن گره خورده است، روی این اثر کار کردند. این بازی که عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی تاریخ را یدک می کشد، در سال 2007 برای کنسول پلی استیشن پرتابل با نام Final Fantasy Tactics: The War of the Lions منتشر شد.

پس از لو رفتن کاتالوگ GeForce Now و لو رفتن بسیاری از بازی های آن، بازیکنان اکنون منتظر اعلام نسخه بازسازی شده Final Fantasy Tactics هستند. اسکوئر انیکس هنوز تولید و عرضه این بازی را تایید نکرده است، اما در مصاحبه با فاینالند گفته است که تیم Tactics در حال حاضر بسیار شلوغ است و کارهای دیگری برای انجام دادن دارد.

یکی از خبرنگاران مورد اعتماد بار دیگر در مورد انتشار ریمستر Final Fantasy Tactics صحبت کرد.