فیلم Metal Gear هنوز در راه است، تهیه کننده به روز رسانی امیدوارکننده ای ارائه می دهد

فیلمی بر اساس سری بازی‌های Metal Gear Solid سال‌هاست که ساخته می‌شود، اما اکنون چگونه اتفاق می‌افتد؟ آری آراد تهیه‌کننده اخیراً به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای ارائه کرد و گفت که انتظار دارد مردم از نتیجه آن راضی باشند، اگر به نتیجه برسد.

او به بازی برایان کرسنت گفت: “ما هنوز روی فیلمنامه کار می کنیم، اما هنوز نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.” “من فکر می کنم همه واقعا هیجان زده و شگفت زده خواهند شد. من فکر می کنم که درست کردن Metal Gear بدیهی است که شگفت انگیز خواهد بود زیرا فکر می کنم بسیار بیشتر از برخی اقتباس های دیگر مراقبه است. من شخصاً می خواهم که عالی باشد. »

به نظر می رسد فیلمنامه مدتی است که در دست ساخت است. در سال 2017، درک کانولی از دنیای ژوراسیک در حال نوشتن فیلمنامه ای برای این فیلم شایعه شد. سپس در سال 2022، بازیگر اسکار آیزاک، که در مقطعی در نظر گرفته می‌شد در نقش Solid Snake بازی کند، گفت که تیم هنوز در تلاش برای یافتن داستان است.

همچنین گزارش شده بود که سوپر طرفدار متال گیر و دوست هیدئو کوجیما جردن فوگت رابرتس کارگردانی فیلم Kong: Skull Island را بر عهده خواهد داشت. با این حال، مشخص نیست که آیا او برای کارگردانی در هیئت مدیره باقی می ماند یا اینکه ایزاک همچنان به ستاره وابسته است.

در مورد سری بازی‌های Metal Gear، نسخه بعدی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater است و فراتر از آن، کونامی اعلام کرده است که ایده همکاری مجدد با کوجیما را دارد.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Disney Epic Mickey: Rebrushed رسما آنلاین هستند

متال گیر تنها ساخته کوجیما نیست که از یک فیلم اقتباسی بهره می برد و Death Stranding نیز در دست ساخت است. یکی از تهیه کنندگان گفت: “هدف ما بازتعریف این است که یک اقتباس از بازی ویدیویی زمانی که آزادی خلاقانه و هنری دارید، می تواند باشد.”

آراد همچنین تهیه کننده فیلم Borderlands است که در ماه آگوست اکران می شود. ده ها فیلم بازی ویدیویی در مراحل مختلف تولید وجود دارد که می توانید پیش نمایشی از همه آنها را در گالری زیر مشاهده کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر