فیلم Dune 2 برای مردی در حال مرگ که چند روز بعد درگذشت، غربالگری شد

آخرین آرزوی یک مرد این بود که Dune: Part 2 را ببیند، و سازندگان فیلم درست چند روز قبل از مرگ او این اتفاق افتاد. روزنامه کانادایی گلوبال نیوز گزارش داد که مردی که در شمال کبک تحت مراقبت های پایانی زندگی است به کارکنان گفت که از طرفداران پر و پا قرص فیلم است و می خواهد قبل از مرگش فیلم را ببیند. پس از شتاب گرفتن یک پست در رسانه های اجتماعی، مرکز مراقبت توانست با تیم کارگردان دنیس ویلنوو در تماس باشد و آنها به تحقق آن کمک کردند.

تهیه کننده تانیا لاپونت که با ویلنوو ازدواج کرده بود، به او پیشنهاد داد که با هواپیما به لس آنجلس برود یا او را به اولین نمایش در مونترال بیاورد. سرپرست او به نشریه گفت، با این حال، این مرد “در لبه” بود.

بنابراین در ژانویه، دستیار ویلنوو با یک کپی از فیلم روی لپ‌تاپ خود به آسایشگاه رفت. “این مسابقه ای با زمان بود، زیرا از یک روز به روز دیگر، ما نمی دانستیم که آیا او موفق خواهد شد یا خیر. فقط چند روز دیگر برای او باقی مانده بود.

دستیار به موقع رسید و پس از اینکه همه حاضران یک NDA را امضا کردند، مرد با یکی از مراقبان مرکز فیلم را تماشا کرد. گانیون گفت: “این یک فیلم سه ساعته است. او قدرت تماشای کامل فیلم را نداشت اما از آنچه که دید، آن را دوست داشت.”

چند روز بعد مرد مرد. گانیون بیانیه ای از ویلنو برای ما فرستاد که در آن کارگردان گفت: «این برای اوست. ما برای این مرد فیلم می سازیم.»

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه نسل نهم World War Z: Aftermath

Dune: Part 2 در حال حاضر در سینماها در حال اکران است و تعداد زیادی را در باکس آفیس تولید می کند.

با نگاهی به آینده، ویلنوو اخیراً به GameSpot گفته است که ممکن است فیلم‌های Dune را برای همیشه بسازد یا ممکن است با Dune: Part 2 متوقف شود. او در حال دستکاری فیلمنامه ای برای سومین فیلم Dune، Dune: Messiah است، اما حتی اگر ساخته شود، پروژه بعدی کارگردان نخواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر