فیلم جدید مارتین اسکورسیزی عیسی مسیح به زودی اکران می شود


مارتین اسکورسیزی در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از فیلم خود عیسی مسیح که ظاهراً فیلم بعدی او خواهد بود به اشتراک گذاشت.

خرداد ماه امسال بود مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده اسکار فاش کرد که با پاپ فرانسیس ملاقات کرده و اکنون می خواهد فیلم جدیدی درباره عیسی مسیح تولید کند. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم می تواند به زودی جلوی دوربین برود. مارتین اسکورسیزی در مصاحبه اخیر خود برنامه ریزی برای فیلمبرداری عیسی مسیح را فاش کرد. او در مصاحبه ای با مجله آمریکا درباره گفتگوی اولیه خود با پاپ فرانسیس صحبت کرد و بعداً اضافه کرد که به این فکر می کند که چگونه داستان عیسی مسیح می تواند در دنیای مدرن ارائه شود.

او همچنین امیدوار است بخشی از این فیلم به زودی جلوی دوربین برود. اسکورسیزی گفت: “من اکنون به پاسخ خود به سوال پاپ فرانسیس فکر می کنم و به این فکر می کنم که چگونه فیلمی درباره عیسی بسازم و به این موضوع بپردازم که عیسی کیست و هنوز در زندگی ما هست.” بنابراین من به فیلمی فکر می کنم که هم مدرن و هم باستان باشد، اما واقعا مطمئن نیستم. من و کنت جونز یک فیلمنامه آماده داریم و امیدوارم بتوانم بخشی از آن را در ماه آوریل فیلمبرداری کنم تا تولید را آغاز کنیم.

عکس سیاه و سفید مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی قبلا گفته بود که عیسی مسیح او می تواند کوتاه ترین فیلم او باشد و احتمالاً 80 دقیقه طول خواهد کشید. اسکورسیزی اضافه کرد که فیلم او بازگویی مستقیم زندگی عیسی مسیح نخواهد بود و افزود که بخشی از آن بر اساس کتاب شوساکو اندو به نام زندگی عیسی ساخته خواهد شد که به شخصیت عیسی می پردازد و همچنین نشان می دهد که چگونه او همیشه درگیر است. در زندگی مردم اسکورسیزی افزود:

بخوانید  کتابخانه Steam خود را با 20 کلید رمز و راز با قیمت کمتر از 14 دلار پر کنید

اما این فیلم هرگز روایت ساده ای از زندگی عیسی مسیح نخواهد بود. این چیزی است که ما را وادار می کند در زمان حال به گونه ای متفاوت درباره عیسی مسیح فکر کنیم. برخی از ایده های فیلم بر اساس کتاب زندگی عیسی نوشته شوساکو اندو است. “فکر می‌کنم دیدن آن از منظر آسیایی می‌تواند واقعاً جالب باشد و باعث شود که عیسی را به گونه‌ای متفاوت ببینیم و اینکه او هنوز در زندگی ماست و چگونه او همیشه بخش مهمی از زندگی ما خواهد بود.”

اسکورسیزی پیش از این فیلم آخرین وسوسه مسیح با بازی ویلم دافو در نقش عیسی مسیح را کارگردانی کرده بود که در سال 1988 اکران شد. او همچنین در سال 2016 فیلم سکوت را با بازی لیام نیسون، اندرو گارفیلد و آدام درایور کارگردانی کرد که به دنبال گروهی از مبلغان مسیحی در ژاپن است. اسکورسیزی همچنین قرار است The Wager را با لئوناردو دی کاپریو کارگردانی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر