فیلم جدید دنیای ژوراسیک توسط کارگردان Rogue One در حال تولید است

یونیورسال پیکچرز که سابقه ای طولانی در کارگردانی فیلم های پرفروش دارد، اخیرا کارگردان جدیدی را برای کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک انتخاب کرده است.

دنباله دنیای ژوراسیک در دست ساخت است و در ابتدا قرار بود دیوید لیچ، کارگردان اتمی بلوند، ددپول 2، قطار گلوله، هدایای سریع و خشمگین: هابز و شاو، و مرد پاییز کارگردانی شود، اما او ژوراسیک را ترک کرد. جدید جهان ماه گذشته، و حداکثر اکنون اخبار سینما و تلویزیونشاید کارگردان جدیدی برای این فیلم مشخص شده باشد.

گرت ادواردز در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز برای کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک است. لیچ به دلیل اختلافات خلاقانه با تهیه کنندگان این پروژه را ترک کرده است و یونیورسال در نظر دارد پس از Jurassic World: Dominion، دست قدرتمندتری در تیم خلاق فیلم داشته باشد. گرت ادواردز سابقه کارگردانی آثاری مانند هیولاها، گودزیلا، روگ وان: داستان جنگ ستارگان و اخیراً خالق را دارد و می تواند گزینه جذابی برای فیلم جدید دنیای ژوراسیک باشد.

گرت ادواردز روی فرش قرمز فیلم The Creator

دیوید کیپ وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. کاپ پیش از این فیلمنامه‌های Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World را نوشته بود که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند. پس از خروج لیچ از پروژه، استودیو و تهیه‌کنندگان فیلم به سرعت به دنبال گزینه‌ای بودند که تجربه کار با استودیوهای بزرگ و فیلم‌های پرفروش را داشته باشد و همچنین تصمیم گرفتند که این شخص به شدت درگیر جنبه خلاقانه فیلم نباشد.

دلیل این امر این است که آنها تصمیم گرفتند تولید فیلم جدید دنیای ژوراسیک را از ژوئن 2024 آغاز کنند. یونیورسال یک لیست کوتاه داشت و ادواردز را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کرد. فرانک مارشال کهنه کار هالیوود و سه گانه دنیای ژوراسیک به عنوان تهیه کننده به همراه پاتریک کراولی، یکی دیگر از تهیه کنندگان کهنه کار مجموعه ژوراسیک بازگشتند.

بخوانید  بازسازی بازی Super Mario RPG معرفی شد

فیلم جدید دنیای ژوراسیک قرار است در تاریخ 2 ژوئیه 2025 اکران شود. اسپیلبرگ که دو قسمت اول پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده است به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment حضور خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر