فیلم جدید جیسون بورن در مراحل اولیه توسعه در یونیورسال پیکچرز – گزارش



طبق گزارش‌ها، یونیورسال پیکچرز در مراحل اولیه ساخت قسمت جدیدی از مجموعه جیسون بورن، پس از موفقیت فیلم حماسی «همه آرام در جبهه غربی» به کارگردانی ادوارد برگر در جنگ جهانی اول است. بنا بر گزارش ها، کارگردان برنده اسکار در حال مذاکره برای نظارت بر ساخت و کارگردانی فیلم است ضرب الاجل.

با این حال استودیو به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است و “خودی های نزدیک به پروژه” می گویند در حال حاضر فیلمنامه ای وجود ندارد. این پروژه هنوز در مراحل اولیه خود است و مشارکت احتمالی برگر منجر به این گمانه‌زنی می‌شود که سریال Bourne – که از زمان فیلم Jason Bourne 2016 و سری Treadstone 2019 خاموش مانده است – می‌تواند برای احیای مجدد آماده شود.

اگر توافق با برگر محقق شود، در ابتدا او تنها کسی خواهد بود که به پروژه پیوسته است. در حال حاضر هیچ استعداد دیگری در کشتی وجود ندارد، اما منابع نشان می‌دهند که مت دیمون، که نقش نمادین بورن را در چهار فیلم از پنج فیلم بازی کرد، اولین گزینه برای بازگشت پس از نهایی شدن فیلمنامه خواهد بود. دخالت دیمون به کیفیت فیلمنامه و داستان بستگی دارد و تا زمانی که این عناصر در کار نباشند، هیچ تعهدی انتظار نمی رود. دیمون در گذشته دقیقاً همین کار را انجام داده است: در سال 2021، دیمون «پول زیادی» را برای یک بازی ویدیویی بورن صرف کرد زیرا نمی‌خواست این بازی یک FPS باشد.

فیلم All Quiet On The Western اثر برگر 9 نامزدی جایزه اسکار را دریافت کرد و چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم بین‌المللی را از آن خود کرد. سابقه برگر در تولیدات تلویزیونی از جمله The Terror و Patrick Melrose که نامزدی امی و بفتا را به دست آوردند نیز گسترش یافته است.

بخوانید  در این معامله جمعه سیاه، 150 دلار در Street Fighter 6 Collector's Edition صرفه جویی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر