فیلمبرداری Deadpool 3 از سر گرفته شد


با پایان اعتصاب بازیگران و پس از چند ماه تعطیلی بالاخره فیلمبرداری و ساخت فیلم ددپول 3 از سر گرفته شد.

اعتصاب بازیگران باعث آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید شد فیلم Deadpool 3 چند ماهی است که به طور کامل تعطیل شده است و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونتولید Deadpool 3 از سر گرفته شد. وندی جاکوبسن، یکی از مدیران اجرایی استودیو مارول، با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 بالاخره از سر گرفته شده است. او همچنین قول داد که این فیلم در تابستان 2024 اکران شود.

در حال حاضر، می دانیم که Deadpool 3 تقریباً در نیمه راه فیلمبرداری و تولید است، اما مشخص نیست که آیا فیلمبرداری این فیلم تا پایان سال 2023 به پایان می رسد یا اینکه تا اوایل سال 2024 ادامه خواهد داشت. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد، رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. ددپول 3 با زب ولز، رینولدز و لوی.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش منفی اصلی و متیو مکفادین در نقشی نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  پایان انیمیشن سریال دهان بزرگ بعد از فصل هشتم

Deadpool 3 برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر