فیلمبرداری فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو با انتشار دو تصویر آغاز شد


پس از چند ماه تاخیر بالاخره فیلمبرداری و تولید Tron 3 با انتشار دو تصویر از پشت صحنه آغاز شد.

بعد از سال ها اخبار و شایعات مختلف بالاخره قرار است فیلم ترون 3 ساخته شود اما تابستان امسال به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان ساخت این فیلم متوقف شد و حالا طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیونفیلم Tron 3 بالاخره جلوی دوربین رفت. یواخیم رانینگ کارگردان این فیلم از عکسی از آغاز هفته اول فیلمبرداری ترون 3 خبر داد که در آن تنها صندلی تیم سازنده با لوگوی فیلم را می بینیم:

صندلی کارگردانی در روز اول فیلمبرداری Tron 3

در ضمن تصویر دیگری از پشت صحنه فیلم Tron 3 منتشر شده است که در آن مجموعه تیراندازی ها دیده می شود که در هر دو تصویر نام فیلم به صورت TR3N نوشته شده است. قبلا طبق توییت های جرد لتو تصور می شد که نام این قسمت Tron: Ares یا Tron: Ascension باشد، اما به نظر می رسد هنوز نام فیلم Tron 3 قطعی نشده است. تصویر دوم را در زیر مشاهده می کنید:

مجموعه روز اول فیلمبرداری فیلم Tron 3

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلاند در نقش سم فلین، اولیویا وایلد در نقش کورا، ایوان پیترز در نقش ایول و منفی، گرتا لی، کامرون مانهان و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگران این فیلم هستند. Tron 3 اینجاست و نقش بازی خواهد کرد. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil، کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد.

تاریخ انتشار Tron 3 هنوز اعلام نشده است. همچنین جسی ویگتاو او مسئولیت نگارش نسخه نهایی فیلمنامه فیلم ترون 3 را بر عهده داشت.داستان فیلم ترون 3 قرار است حول محور آرس با بازی جرد لتو، که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را دنبال خواهیم کرد. دنیای دیجیتال به دنیای انسان قسمت اول فیلم ترون در سال 1982 اکران شد و پس از آن فیلم Tron: Legacy در سال 2010 منتشر شد. این فیلم بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

بخوانید  Amazon Has A Ton Of Horror Movie Box Set Deals Ahead Of Halloween
تحریریه مجله بازی یک گیمر