فیلمبرداری فیلم Minecraft رسما به پایان رسید

پس از یک تاخیر کوتاه، فیلم Minecraft در ژانویه شروع به فیلمبرداری کرد و عکاسی اصلی را تنها در سه ماه به پایان رساند. ستاره جیسون موموآ روز جمعه در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و بازیگران فیلم را نشان داد و هیجان خود را برای ساخت این فیلم ابراز کرد.

این بازیگر گفت: “Minecraft، ما داریم به پایان می رسیم! همه چیز من برای گروه و بازیگرانم. یک تجربه سینمایی باورنکردنی، واقعاً یکی از بهترین لحظات زندگی من.” خنده خیلی زیاد است. من این کشور را دوست دارم. Aotearoa نیوزیلند، شما جادویی هستید. موموآ همچنین از تیم برند داهویی خود برای کمک به خانواده‌های مائویی که هنوز نیازمند هستند، تمجید کرد.

فیلم Minecraft به کارگردانی جرد هس (ناپلئون دینامیت)، بر اساس فیلمنامه ای توسط کریس بومن و هابل پالمر، و تهیه کنندگی مشترک موموآ ساخته شده است. در کنار موموآ، جک بلک، دانیل بروکس، اما مایرز، جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جمین کلمنت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جزئیات داستان عمدتاً در خارج از فیلم ناشناخته است، زیرا اقتباسی از بازی با Ender Dragon است که به دنبال نابودی است و باعث می‌شود یک دختر جوان (Myers) و گروه ماجراجویان غیرمحتملش برای نجات جهان فراتر از آن تلاش کنند.

انتظار می‌رود که Minecraft، این فیلم در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ وارد سینماها شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کلیپ جدید IF تلاش رایان رینولدز برای نجات موجودات خارق العاده را نشان می دهد