فستیوال فورتنایت فصل 4 تعداد زیادی متالیکا و حالت PvP را اضافه می کند

فصل 4 فستیوال فورتنایت خیلی زود می آید و قبل از اینکه خودتان وارد آن شوید، مطمئن شوید که هیدراته کنید، عینک خود را بردارید و کفش های موشینگ خود را بپوشید، زیرا فصل متالیکا است. پس از سه فصل تمرکز بر هنرمندان بزرگ پاپ، جشنواره Fortnite به دنبال یک ژانر کاملاً جدید برای بازی Harmonix در بازی است.

Fortnite Festival Pass – فصل 4

این فصل دارای مسیرهای رایگان و پولی معمولی است که هر دو شامل چندین لوازم آرایشی جدید هستند. با این حال، یک تغییر بزرگ در این فصل، تعداد پوسته‌های اضافی است که با خرید آهنگ ممتاز Festival Pass دریافت خواهید کرد. هر چهار عضو متالیکا به لباس‌های فورتنایت تبدیل شده‌اند، لارس اولریش بلافاصله پس از خرید آهنگ پریمیوم قفل را باز می‌کند، در حالی که کرک همت، رابرت، تروجیلیو و جیمز هتفیلد، رهبر گروه، می‌توانند با پیشروی در چالش‌های فصل، قفل را باز کنند.

نسخه ممتاز این پاس همچنین شامل صدای تقریبی هشت دقیقه‌ای متالیکا به نام One است که یک آزمون واقعی برای استقامت در بازی خواهد بود. و گیتار لس پل گیبسون “گرینی” همت.

مسیر پریمیوم پاس را می توان با 1800 V-Bucks (حدود 18 دلار) باز کرد. اگر به آهنگ رایگان پایبند باشید، همچنان از گیتار جدید Slurp Blaster و همچنین چندین آهنگ جدید از Epic Games لذت خواهید برد: SOMP، The Night Porter (Winnage) و Dreamer. علاوه بر این، می‌توانید ادعای تایید شده از Mosh-Pit Dark Flame Aura و Roundhouse را دریافت کنید.

جوایز ساز
جوایز ساز

آلبوم عکس

صحنه نبرد جشنواره Fortnite

فستیوال فورتنایت دارای یک حالت PvP رقابتی جدید است که 16 بازیکن را به مسابقه با جدیدترین راک استار می اندازد. با ست لیست چهار آهنگی، چهار بازیکن بعد از هر آهنگ حذف خواهند شد (سه نفر برای آخرین آهنگ) تا زمانی که یک استاد موزیکال پیروز شود.

بخوانید  بهترین بازی های اول شخص اندروید | 35 بازی شوتر اندروید

برای تسطیح زمین بازی، ساز و سختی خود را انتخاب می کنید، اما نمی توانید آهنگ هایی را از کتابخانه خود انتخاب کنید. عملکرد چند برابر کننده Overdrive که قبلاً در جشنواره دیده شده بود اکنون به شما امکان می دهد حملاتی را به رقبای خود انجام دهید که می تواند رگه های آنها را مختل کند و امتیاز آنها را کاهش دهد. این بازی همچنین از یک سیستم خواستگاری مبتنی بر مهارت استفاده می کند تا بازیکنان به جای اینکه با توسین عباسی در لابی فرود آیند، با افراد هم سطح خود گروه بندی شوند.

صحنه دعوا فرا رسیده است.
صحنه دعوا فرا رسیده است.

آلبوم عکس

اقلام جدید فروشگاه Fortnite Festival

مانند سایر فصل‌های بازی موسیقی اجتماعی هارمونیکس، می‌توانید نسخه‌های جایگزین کوارتت متالیکا را نیز در فروشگاه کالا پیدا کنید. این شامل لباس‌های Puppet Master برای هر یک از اعضای افسانه‌ای مهمانی است. چندین آهنگ دیگر متالیکا نیز در فروشگاه به فروش می رسد، از جمله آهنگ های زیر بلافاصله و آهنگ های بیشتری در این فصل:

  • وارد Sandman شوید
  • سوخت
  • عروسک گردان
  • رعد و برق را سوار کن
  • نابخشوده
  • هر جا که بتوانم سرگردان باشم
لباس استاد عروسکی متالیکالباس استاد عروسکی متالیکا
لباس استاد عروسکی متالیکا

پوشاندن مسیرها به عنوان مسیرهای لابی

همانطور که قبلا توسط Epic در رسانه های اجتماعی وعده داده شده بود، Jam Tracks اکنون می تواند به عنوان آهنگ های لابی و حتی تصادفی مجهز شود و یک لیست پخش جدید از آهنگ های مورد علاقه را در اختیار شما قرار دهد تا بین دورهای جشنواره، بتل رویال، کریتیو یا هر چیز دیگری در Fortnite گوش دهید.

علاوه بر همه اینها، اصلاحات کیفیت زندگی، تغییرات Support-A-Creator و برخی تغییرات در گیم پلی آهنگ با این به روز رسانی به جشنواره Fortnite می آیند، بنابراین نگاهی به وبلاگ رسمی برای جزئیات بیشتر

بخوانید  برگزاری جلسه تدارکاتی برنامه اختتامیه رویداد آرا گیم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر