فروش چشمگیر Marvel's Spider-Man 2 ادامه دارد


بازی اکشن ماجراجویی Marvel's Spider-Man 2 استودیوی Insomniac Games به رکورد فروش جدیدی دست یافت.

سونی گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی 2023-24 را منتشر کرده است که شامل آمار جدیدی از فروش بازی های انحصاری پلی استیشن مانند Marvel's Spider-Man 2 است. در میان جدیدترین اخبار بازی های ویدیویی، متوجه می شویم که Marvel's Spider- Man 2 از Insomniac Games تا 10 دسامبر 1402 (31 دسامبر 2023) 10 میلیون نسخه فروخته است. این بازی تحسین شده تقریبا در دو ماه به این میزان فروش دست یافت.

Marvel's Spider-Man 2 در 24 ساعت اول اکران خود بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخت. این بازی از God of War Ragnarok پیشی گرفت و رکورد سریع ترین فروش یک روزه را در بین تمام بازی های انحصاری پلی استیشن به نام خود ثبت کرد. سونی در گزارش مالی سه ماهه خود اعلام کرد که Spider-Man 2 تا پایان اکتبر 5 میلیون نسخه فروخته است. گیمز Insomniac فاش کرد که این بازی با بودجه 315 میلیون دلاری ساخته شده و تا 21 آبان 1402 (12 نوامبر 2023) 6.1 میلیون نسخه فروخته است.

استودیو Insomniac Games قصد دارد در 7 مارس 2024 یک به‌روزرسانی رایگان منتشر کند تا محتوای جدیدی مانند لباس‌ها و حالت New Game Plus را به Marvel's Spider-Man 2 اضافه کند. به نظر می‌رسد که استودیوی Insomniac Games امسال سه بسته بازی ارائه خواهد کرد. گسترش رایگان برای کاربران Spider-Man 2. این بازی اکشن ماجراجویی در حال حاضر بر روی کنسول پلی استیشن 5 موجود است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Game Pass Core به زودی سه بازی دیگر را اضافه می کند، آنها را اینجا ببینید