فروش بازی Mana بیش از 9 میلیون نسخه است

بازی‌های Mana اسکوئر انیکس بیش از 9 میلیون نسخه با 17 عنوان منتشر شده در 30 سال به فروش رسانده‌اند.

Visions of Mana، قسمت بعدی سری Mana اسکوئر انیکس، تابستان امسال برای بازیکنان عرضه می شود. اگرچه 15 سال از انتشار آخرین نسخه Mana می گذرد، قسمت بعدی با جلوه های بصری زیبا، سیستم مبارزه همزمان و بیش از 100 موسیقی مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است. اسکوئر انیکس نه تنها فیلم گیم پلی و جزئیات بیشتر این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت، بلکه میزان فروش بازی های Mana را نیز فاش کرد.

اسکوئر انیکس در طول 30 سال 17 بازی Mana منتشر کرده است که در مجموع بیش از 9 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. فروش دیجیتالی بازی های مانا نیز در این آمار گنجانده شده است. Trials of Mana به عنوان آخرین قسمت این مجموعه در سال 2020 برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی منتشر شد. این نسخه جدید تا فوریه 2021 یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود.

Visions of Mana بر روی سری Xbox منتشر خواهد شد اگرچه زمان لازم برای تکمیل این بازی مشخص نیست، ماسارو اویاماداسازنده بازی اخیرا اعلام کرده است که این نسخه دارای بیشترین حجم محتوای تاریخ این سری خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است، اما در حال حاضر تیم سازنده در اواسط بهینه سازی نهایی بازی ویدیویی قرار دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاد هاوارد می‌گوید بازی جدید ایندیانا جونز، توسعه‌دهنده ولفنشتاین، یک «مش‌آپ» است