عصر اژدها: The Veilguard یک محیط “بی مرگ” دارد

بازی RPG فانتزی آینده BioWare Dragon Age: The Veilguard تغییرات زیادی در نحوه عملکرد مبارزات دارد و یکی از آنها تنظیمات “بدون مرگ” است که به بازیکنان اجازه می دهد از مرگ شخصیت خود در میانه مبارزه جلوگیری کنند.

Corrine Busche، کارگردان بازی اخیراً (از طریق Game Informer) توضیح داد: “(هیچ یک از تنظیمات سختی) تقلب نیست.” این گزینه ای است که تضمین می کند بازیکنان در همه سطوح می توانند شرکت کنند. »

در حال پخش: عصر اژدها: محجبه | رونمایی رسمی از 20 دقیقه گیم پلی

این بازی دارای چهار سطح دشواری است: داستان نویس، ماجراجو، کابوس و بی بند و بار. حالت کابوس چالش شدیدی را ارائه می دهد و هنگامی که این حالت را انتخاب می کنید، بر خلاف سایر گزینه های دشواری، دائمی است. در این بین، Unbound به عنوان یک حالت قابل تنظیم وجود دارد که در آن بازیکنان می توانند جنبه های خاصی از مبارزه را تغییر دهند، مانند میزان آسیب وارد شده به دشمنان و میزان آسیبی که می گیرند.

Unbound همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که کمک های ارائه شده توسط نقاط بین بازی را تنظیم کنند، زمان بندی را برای افزایش یا کاهش دشواری مقابله با دشمن در طول مبارزه تنظیم کنند، و شدت کمک را با هدف بازی تنظیم کنند گزینه -aim.

حالت Unbound همچنین به بازیکنان اجازه می دهد تا مرگ را به طور کامل خاموش کنند. Busche توضیح می دهد که این بازی همچنین شامل تنظیمات دسترسی استاندارد بیشتری است، اگرچه او مشخص نکرد که کدام تنظیمات خاص در دسترس هستند. صرف نظر از این، طرفدارانی که دارای ناتوانی جسمی هستند (یا شاید نمی‌خواهند هر بار که قهرمانشان می‌میرد از غوطه‌ور شدن بازی خارج شوند) احتمالاً خوشحال خواهند شد که بدانند BioWare سیستم جنگی بازی را به گونه‌ای طراحی کرده است. برای بازیکنان با تمام توانایی ها و سطوح مهارتی فراگیر باشد.

بخوانید  تیغه ستاره ای - بهترین مهارت ها برای به دست آوردن

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر