عصر اژدها: مکانیک طراحی شخصیت فوق العاده پیچیده The Veilguard فاش شد

در Dragon Age: The Veilguard می توانید کوچکترین جزئیات شخصیت Rook خود را شخصی سازی کنید.

چند هفته پیش، استودیو BioWare از Dragon Age: The Veilguard با یک ویدیوی گیم پلی اولیه طولانی رونمایی کرد. این گیم پلی که به تازگی منتشر شده است، جزئیات بیشتری در مورد مکانیک مبارزات، طراحی دنیای بازی و سیستم شخصی سازی شخصیت اصلی را نشان می دهد. در قسمت سفارشی سازی می توانید سبک های ظاهری مختلف و حتی مدل های مختلف مبارزه را برای شخصیت خود انتخاب و استفاده کنید.

شخصیت Rook در این بازی المان های سفارشی سازی زیادی برای سر و بدن خود دارد که با آن می توانید 40 ترکیب مختلف طراحی کنید. علاوه بر این، می توانید رنگ پوست، کک و مک، ویتیلیگو (نوعی بیماری پوستی که باعث ایجاد لکه های سفید بزرگ روی پوست می شود) و بسیاری موارد دیگر در طراحی شخصیت را تغییر دهید.

هر قسمت از صورت Rock را می توان تغییر داد از جمله پیشانی، ابرو، فک، چانه، گونه و شکل جمجمه و همچنین می توانید اندازه، اندازه و شکل ورودی مجرای بینی، آب مروارید و رگ های خونی را تغییر دهید و سفارشی کنید. چشم از گوش. برای آرایش صورت، 30 آیتم مختلف مانند خط چشم، براق کننده صورت، رژگونه و بسیاری موارد دیگر با قابلیت تغییر رنگ در این قسمت طراحی شده است.

شخصیت ریون با خالکوبی پیشانی نژاد گابلین در Dragon Age Veil Guard کاراکتر ریون در حجاب عصر اژدها با خالکوبی گابلین

هر نژاد همچنین خالکوبی های مخصوص به خود را دارد که می توانید روی دست ها، پاها، بدن و صورت اعمال کنید. اگر نژاد Qunari را انتخاب کنید، می توانید بیش از 40 ترکیب شاخ مختلف برای شخصیت خود ایجاد کنید که در شکل و بافت متفاوت هستند. همچنین مدل‌های مختلف مو موجود است که اکنون می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های غیر معمول انتخاب کرد. برای حالت دادن به مو، آنها از موتور فراست بایت و فناوری حالت دهی آن استفاده کردند که در آن هر تار مو فیزیک مستقل خود را دارد تا به طبیعی ترین حالت مو برسند. EA همچنین از این فناوری برای طراحی موهای شخصیت های ورزشی استفاده می کند.

بخوانید  گفتگوی کیانو ریوز با بیل اسکاشگارد در فیلم John Wick: Chapter 4

تنظیمات معمولی مانند عرض شانه و باسن، قد و موارد دیگر نیز در منوی طراحی موجود است. در بخش صوتی دو گویش انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی، صدای مردانه و زنانه با قابلیت تغییر زیر و بم وجود دارد. همچنین می توانید نورهای متفاوتی مانند نور روز آفتابی، نور شب و نور بنفش را روی شخصیت خود قرار دهید تا ببینید او در موقعیت های مختلف چگونه به نظر می رسد.

در هر جایی از بازی که از ظاهر شخصیت خود احساس رضایت نمی کنید، می توانید آن را در Transformation Mirror ساخته شده در ساختمان فانوس دریایی تغییر دهید. تغییر کلاس و اصل و نسب یک کاراکتر به دلیل تاثیر آن ها در جریان بازی تنها در زمان طراحی اولیه کاراکتر امکان پذیر است و نمی توانید در طول بازی آن ها را تغییر دهید.

شما می توانید Dragon Age Wildguard را در پاییز امسال در سری Xbox تجربه کنید

نظر خود را در مورد سیستم سفارشی سازی این بازی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر