طرفداران اتصال Pokemon Legends ZA را در Pokemon Scarlet/Violet پنهان می‌کنند

طرفداران چشم عقابی متوجه ارتباط Pokemon Scarlet/Violet با Pokemon Legends ZA شده اند که به تازگی معرفی شده است، که حتی ممکن است به برخی از افسانه های اسپین آف اشاره کند. همانطور که توسط Eurogamer گزارش شده است، بازیکنان پانلی را در Scarlet/Violet's Paldea کشف کرده‌اند که همان متن استفاده شده در تریلر ZA را دارد.

Legends ZA به عنوان بخشی از Pokemon Presents ماه گذشته با تیزری که یک طرح توسعه شهری برای Pokemon X/Y's Lumiose City را نشان می‌داد، فاش شد. این تریلر نقشه‌های معماری دست‌کشیده را با رندر دیجیتالی آینده‌نگر از شهر در تضاد قرار می‌دهد و اعلامیه همراه آن نوید یک طرح بازسازی را می‌دهد که شهر را به مکانی تبدیل می‌کند که در آن انسان‌ها و پوکمون‌ها می‌توانند به صورت طبیعی‌تر همزیستی کنند.

در حال پخش: Pokémon Legends: ZA – تریلر رسمی

همان خط متن مرموز نشان داده شده در تریلر توسط کاربر Reddit u/KyleLaverre در Pokemon Violet/Scarlet روی تابلویی در Levincia در شرق Paldea کشف شد. روی تابلو نوشته شده است “ساختمان پرچمدار Paldea Realty”، در حالی که یک NPC در منطقه همچنین به بازیکن می گوید که پنج ساختمان در این منطقه متعلق به شرکت املاک و مستغلات Paldea Realty است.

انتظار می رود Pokemon Legends ZA در سال 2025 منتشر شود. تعدادی از Pokemon ها در بازی به لطف تریلر آن تایید شده اند، در حالی که Mega Evolutions نیز به عنوان بخشی از رونمایی منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر