طبق گزارش‌ها، کارمند GameStop به دلیل افشای سوئیچ با مضمون Zelda اخراج شد

اندازه:

مایک گفت که از این که افشای این سیستم در رسانه‌های اجتماعی برخلاف سیاست‌های GameStop است، بی‌اطلاع است و صرفاً تلاش می‌کند به جامعه اطلاع دهد تا به مردم اجازه دهد به محض انتشار این سیستم، سیستم را پیش‌سفارش کنند. از لحاظ تاریخی، پیش‌سفارش برخی از آیتم‌های نسخه ویژه در GameStop به دلیل محدودیت‌های تخصیص و سایر مسائل مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد کرده است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در 11 آوریل، مایک سفر کرد Reddit برای به اشتراک گذاشتن اینکه او اخراج شده است، و گفت: “امیدوارم همه شما بتوانید پیش خریدهای سوئیچ خود را دریافت کنید زیرا اکنون من نمی توانم سفارشات خود را دریافت کنم.”

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه ویژه Switch OLED سیستم در 28 آوریل منتشر خواهد شد. اندازه 10 فوت).

با توجه به الف شهر من گزارش، کارمند سابق مایک (که از نشریه خواسته بود از نام خانوادگی خود استفاده نکند) ابتدا به دلیل تعلیق نشت زلدا سوییچ زودتر، قبل از فسخ شدن. هنگامی که مایک در 11 آوریل سر کار رفت، توسط مدیر فروشگاه اخراج شد و او گفت که “رسما” گفته است که نینتندو درخواست اخراج اجاره دهنده را داشته است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

GameSpot برای نظر دادن با نینتندو تماس گرفته است. نه نینتندو و نه گیم استاپ هنوز به این وضعیت رسیدگی نکرده اند.

در حال پخش: Combat Expert Breaks Down Gameplay Kingdom Tears

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

تحریریه مجله بازی یک گیمر