صداپیشه Deus Ex کار بر روی نسخه جدید این بازی را تکذیب کرد


صداپیشه شخصیت اصلی Deus Ex می گوید برای ساخت بازی جدیدی به او نزدیک نشده است.

در دو بازی آخر سری Deus Ex صدای آدام جانسون شخصیت اصلی بازی الیاس توفکسیس رخ داده است. اما او می گوید صحبتی از بازی جدید این سری نشده است.

او با انتشار پیامی در توییتر از کار بر روی بازی های مخفی صحبت کرد. وقتی از او پرسیده شد که Deus Ex یکی از آن عناوین است، او پاسخ داد که دوست دارد روی قسمت بعدی این سری کار کند، اما حتی تحت یک NDA (توافقنامه عدم افشای) برای بازی نیست. زیرا چنین چیزی قرارداد اصلا وجود ندارد

Deus Ex جدید هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما در ماه اوت 2022 گزارش از این کار وجود دارد. جیسون شرایر به گزارش رسانه بلومبرگ، ادوس مونترال علاوه بر ساخت بازی جدید و همکاری در ساخت Fable، پس از انتشار Shadow of the Tomb Raider و Guardians of the Galaxy به این سری بازگشت. در آن زمان او گفت که بازی در مراحل اولیه توسعه است و احتمالاً تا معرفی و عرضه آن فاصله زیادی داشتیم.

تصویری از شخصیت آدام جانسون از سری بازی های Deus Ex.

شاید خیلی زود باشد که Tophexis وارد توسعه بازی شود.اما روند این سری ممکن است تغییر کند. هر دو نسخه Human Revolution و Mankind Divided قهرمان (شخصیت اصلی) متفاوتی نسبت به بازی های قبلی داشتند. وقایع آنها چندین دهه قبل از انتشار اصلی و نزدیک به پنج دهه قبل از Deus Ex: Invisible War رخ داد.

توجه داشته باشید که در سال 2022 گروه امبریزر استودیوهای وسترن را از Square Enix خریداری کرد که شامل Eidos، Crystal Dynamics و Square Enix Montreal بود. این تیم ها مجموعه هایی مانند Tomb Raider، Deus Ex، Thief، Legacy of Kain و بیش از 50 بازی دیگر دارند.

بخوانید  به‌روزرسانی بتا کلاینت استیم به شما امکان می‌دهد در حین بازی فیلم تماشا کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر