صداپیشه جوجوتسو کایسن در آهنگ جدید Megan Thee Stallion به نام “Otaku Hot Girl” حضور یافت.

Megan Thee Stallion اینجاست تا با آلبوم جدید خود، Megan، «تابستان دختر داغ» را نجات دهد. اما علاوه بر اینکه به همه زیبایی‌ها دلیل جدیدی برای مهمانی می‌دهد، رپر برنده جایزه گرمی نیز به یکی از رسانه‌های مورد علاقه‌اش عشق می‌ورزد: انیمه.

در آهنگ جدید خود، “Otaku Hot Girl”، این طرفدار معروف انیمه از کلیپی از Jujutsu Kaisen برای شروع کار استفاده می کند. او سپس با آدام مک آرتور، صداپیشه انگلیسی یوجی ایتادوری، ادامه می‌دهد و نسخه جدیدی از جمله معروف او را ارائه می‌کند، “من دخترانی مانند جنیفر لارنس را دوست دارم”:

مک آرتور شروع می کند: «من زنان قدبلند با الاغ بزرگ خوب را دوست دارم. “من فقط می گویم. مثل مگان تی استالیون برنده گرمی.”

مگان تی استالیون همچنان در سرتاسر «دختر داغ اوتاکو» به انیمه‌های متعددی اشاره می‌کند، مانند «نمی‌توانی من را مثل گوجو لمس کنی» و «جنگ با شیاطین در سرم مثل ایتادوری» از جوجوتسو کایسن، و «جوتسو سکسی» ناروتو. ، احساس می کنم ناروتو هستم” و “من با ساسوکه آوی بحث نمی کنم”.

مگان تی استالیون هرگز از عشق خود به انیمه و به طور خاص درخشنده دوری نکرده است. این رپر برنده جایزه برونو بوچیراتی را از ماجراجویی عجیب جوجو در حین ارائه جایزه در جوایز انیمه کرانچیول 2024 کانالیزه کرد و چندین شخصیت انیمه دیگر مانند تودوروکی و میرکو از My Hero Academia، جولین کوجو از Jojo’s Bizarre Kids Adventure از. Soul Eater و Satoru Gojo از Jujutsu Kaisen که همگی در اینستاگرام او قابل مشاهده هستند. او در سال 2022 با لباس ملوان در توکیو اجرا کرد.

بخوانید  تاریخ انتشار انیمیشن X-Men '97 اعلام شد اولین تریلر منتشر شد

اوایل امروز، مگان تی استالیون در توییتر از او پرسید که طرفداران کدام آهنگ را برای اولین بار در یک موزیک ویدیو ببینند. امیدواریم «دختر داغ اوتاکو» در رتبه‌های بالای فهرست قرار بگیرد و در اواخر امسال شاهد عشق بیشتری از ستاره به انیمیشن باشیم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر