شکستن رکورد فرکانس اورکلاک 3.825 گیگاهرتز کارت گرافیک RTX 4090

با توجه به اسکرین شات های ارائه شده توسط CENS، کارت گرافیک ذکر شده در این تست تا 3.825 گیگاهرتز سرعت داشت که با استفاده از تراشه Core i9-13900K اینتل و سیستم خنک کننده نیتروژن مایع در دمای منفی 192 درجه سانتیگراد امکان پذیر است. بنابراین، چنین کاری برای کاربران عادی توصیه نمی شود.

کارت گرافیک پرچمدار iGame RTX 4090 برای اولین بار در یک محاکمه 3D تا 3.825 گیگاهرتز اورکلاک شده است تا به بالاترین رکورد تاریخ دست یابد.

در حال حاضر هیچ رقابتی برای ثبت بالاترین سرعت کلاک GPU در بین سایت های معروف HWBOT وجود ندارد، اما گاهی اوقات از برخی معیارهای زمانی مانند GPUPI برای ضبط چنین ضبط هایی استفاده می شود. به عنوان مثال در ماه نوامبر اعلام شد که یک کارت گرافیک GALAX HOF RTX 4090 محدودیت فرکانس عملکرد 3.825 گیگاهرتز در بنچمارک GPUPI را شکست تا به بالاترین عملکرد در تاریخ کارت گرافیک تبدیل شود.اما نکته مهم این است که این بنچمارک نیست. یک تست سه بعدی و فقط یک محاسبه ساده پی با استفاده از GPU است.

لازم به ذکر است که این رکورد باعث CENS شد با 18701 امتیاز در صدر فهرست معیار رسمی قرار دارد روکش به محل.

اکنون کاربر اورکلاک CENS، کارت گرافیک پرچمدار 4090 را در تست Unigine Overlay به عنوان اولین تست سه بعدی که هنوز یک تست بازی نیست، با استفاده از نمایه 8K به چالش کشیده است و این رکورد نفس گیر را با GeForce RTX 4090 iGame شکست. .

بخوانید  عرضه دو بازی Judgment و Lost Judgment برای کامپیوتر
تحریریه مجله بازی یک گیمر