شواهد جدیدی از Bully 2 منتشر شد


اخیراً اطلاعاتی از یک فایل پایگاه داده به بیرون درز کرده است که شامل ارجاعاتی به پروژه های لغو شده Rockstar Games مانند Bully 2 می شود.

در حالی که Rockstar Games مدتی پیش به طور رسمی توسعه Grand Theft Auto 6 را تایید کرد و اعلام کرد که اولین تریلر در ماه آینده منتشر می شود، این شرکت پروژه های لغو شده زیادی دارد که هنوز به طور کامل به روی طرفداران بسته نشده اند.

اخیراً یک پایگاه داده لو رفته Grand Theft Auto 5 در اینترنت منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی در مورد پروژه بوده و برای رفع اشکال استفاده می شود. البته معلوم نیست اطلاعات این پایگاه برای چه تاریخی است و قدمت آن چقدر است. با این حال، طرفداران توانستند با بررسی این پایگاه داده، اطلاعاتی درباره پروژه های لغو شده Rockstar Games پیدا کنند.

علاوه بر این، فایل شخصیت Trevor و همچنین یک جت پک در پایگاه داده ذکر شده است که ظاهراً مربوط به بسته الحاقی داستان لغو شده GTA 5 است. Rockstar Games بعداً این ماموریت ها را به GTA Online اضافه کرد. در کنار این، ارجاعات متعددی به CNC وجود دارد که به نظر می رسد مربوط به حالت Cops ‘n’ Crooks باشد. بودن؛ حالتی که بعدا توسط Rockstar Games لغو شد.

سال گذشته جیسون شرایر رسانه بلومبرگ در مورد Cops ‘n’ Crooks گزارش داد و گفت که این حالت برای تقسیم بازیکنان به افسران پلیس و جنایتکاران است. با این حال، پس از کشته شدن جورج فلوید به گفته یک پلیس در سال 2020، Rockstar Games بی سر و صدا توسعه حالت را لغو کرد.

بخوانید  Xbox برنامه های ویژه ای را برای The Game Awards ارائه می دهد

در سال 2019، رسانه VGC در گزارشی اعلام کرد که Bully 2 زمانی توسط شعبه New England Rockstar Games در حال توسعه بود، اما توسعه آن پس از حدود 19 ماه متوقف شد. Rockstar Games از سال 2006 روی دنباله این بازی محبوب کار می کند من Bully را راه اندازی کردم و حتی یک نسخه قابل پخش اولیه با نقشه جهان باز ساختم.

علاوه بر این، طبق چندین منبع اطلاعاتی، دن هاوسر، بنیانگذار Rockstar و برخی از توسعه دهندگان مورد اعتمادش فیلمنامه ای برای Bully 2 در سال 2008 نوشتند که شامل اولین صحنه ها و چارچوب داستان آن بود. با این حال، پس از گذشت این همه سال، هیچ خبر رسمی در رابطه با این پروژه منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا هرگز شاهد انتشار آن خواهیم بود یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر