شایعه جدید درباره فاینال فانتزی 16 که برای ایکس باکس عرضه می شود صحبت می کند


طبق شایعات منتشر شده، شرکت Square Enix نسخه Xbox Series Xbox Series S را Final Fantasy 16 عرضه می کرد.

بازی های اصلی فاینال فانتزی در طول سال ها آنها به طور انحصاری برای کنسول های پلی استیشن منتشر شده اند، اما به نظر می رسد که به زودی تغییر خواهد کرد. شایعات اخیر حاکی از آن است که Square Enix در حال مذاکره با مایکروسافت در مورد این بازی است بازی Final Fantasy 7 Remake را برای کنسول های ایکس باکس منتشر کنید. حالا به نظر می رسد که Final Fantasy 16 نیز در همین وضعیت قرار دارد.

این اطلاعات توسط نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران XboxEra Media منتشر شده است. او در قسمت جدید پادکست بی نهایت حضور دارد اعلام کرد که سری Xbox | Final Fantasy 16 در حال توسعه برای Xbox Series S است، اگرچه نه او و نه منابعش اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی ندارند. Final Fantasy 16 سال گذشته به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد، اگرچه نسخه رایانه شخصی بازی نیز وجود دارد. در حال توسعه.

شخصیتی از بازی Final Fantasy 16

علاوه بر این، بسته الحاقی دوم آن با نام The Rising Tide در سال 2024 منتشر خواهد شد. در کنار این موضوع، ذکر این نکته حائز اهمیت است که اسکوئر انیکس مدتی پیش از همکاری نزدیک با مایکروسافت برای عرضه بازی های بیشتر خبر داد.

همچنین انتظار می رود شاهد انتشار Final Fantasy 14 در بهار 2024 و انتشار Visions of Mana برای Xbox Series X در تابستان 2024 باشیم. Xbox Series S. Final Fantasy 16 اکنون بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است.

بخوانید  تبدیل The Marvels به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول

تحریریه مجله بازی یک گیمر