سوپرمن هنری کاویل برش از فلش – گزارش

هالیوود ریپورتر می افزاید که مدیران با کاویل ملاقات کردند تا در مورد این برنامه ها گفتگو کنند. ظاهرا نقش جدیدی در DCEU برای این بازیگر در دست ساخت است. گان و سافران همچنین با بن افلک (که در نقش بتمن ظاهر شد) و جیسون موموآ (که ممکن است در نقش آکوامن ظاهر شود) صحبت کرده‌اند تا احتمالات نقش‌های جدید را بررسی کنند یا برای پروژه‌های آینده روی صندلی کارگردانی قدم بگذارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جدول زمانی و پیامدهای کامل تغییر دیدگاه Gunn و Safran در DC هنوز کاملاً مشخص نیست، اما Gunn معمولاً با طرفداران شفاف بوده است. هالیوود ریپورتر به نقل از گان توضیح می دهد که “همه چیز با بلک آدام قبل از حضور من در آنجا اتفاق افتاد” در رابطه با بازی DC در نقش کمئو سوپرمن کاویل در فیلم Black Adam – و سپس طی چند ماه او را دوست داشت.

پیش از این گزارش شده بود که سوپرمن در فیلم جدیدی از گان بازخواهد گشت که در آن یک بازیگر جوان نقش اصلی را ایفا می کند. اما افشاگری های جدید شامل این است که در حالی که کاویل قرار بود نقش مرد پولادین خود را فراتر از بلک آدام بازی کند، هیچ یک از این پروژه ها نور روز را نخواهند دید. این برش‌ها شامل فیلم کوتاه کاویل برای The Flash است که یکی از چهار فیلم DC برای اکران در سال 2023 است.

بخوانید  اسکوئر انیکس به دنبال فروش سهام استودیوهای داخلی

کاویل، به نوبه خود، این هفته اعلام کرد که به ستاره و تهیه کننده اجرایی یک اقتباس سریالی از Warhammer 40K برای Prime Video پیوسته است.

اخراج هنری کاویل به عنوان سوپرمن از دنیای گسترده DC ناگهانی بود، اگرچه به طور گسترده گزارش شده بود که جیمز گان و پیتر سافران چشم انداز خود را برای دنیای سینمایی و تلویزیونی دی سی این هفته رسمی خواهند کرد. هالیوود ریپورتر برخی از اولین نگاه های اجمالی از آنچه برخی از این تغییرات به همراه خواهد داشت – حداقل برای سوپرمن.