سوئیچ 2 چه کسی؟ Zelda: Tears of the Kingdom نشان می‌دهد که سوییچ هنوز آب دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



همچنین لازم به ذکر است که توسعه دهنده Monolith Soft در توسعه شرکت کرد اشک پادشاهی. با توجه به سابقه تیم در سری Xenoblade Chronicles – اخیراً با Xenoblade Chronicles 3 در سال 2022 – کار پاره کردن سوئیچ با تمام ارزشش شاید تعجب آور نباشد، اما با این وجود شگفت انگیز است. فورت Monolith Soft در حال ایجاد دنیاهای گسترده با حس مقیاس و استفاده از جلوه هایی است که زیاد بر سخت افزار فشار وارد نمی کنند، اما از نظر بصری برای ایجاد فضای بازی جذاب هستند. این سوال در هر بازی احتمالاً ناعادلانه است، اما اخیراً بازی کرده اید. پورت‌های 2022 Persona 5 Royal و Nier Automata در سوییچ نشان می‌دهد که بازی‌های این سبک هنوز هم می‌توانند خوب به نظر برسند و اجرا شوند و حس سازش‌های بزرگ را نداشته باشند.

آلبوم عکس

اغلب در Tears of the Kingdom با حرکت دوربین وضوح وضوح کاهش می یابد تا بازی به خوبی اجرا شود. حرکت نوار لغزنده به سمت چپ، بازی را با وضوح کامل نشان می دهد، حرکت نوار لغزنده به سمت راست نشان دهنده کاهش وضوح در حرکت است.

اشتباه نکنید: من یکی از اولین کسانی خواهم بود که درخواست یک سوییچ قدرتمندتر را می‌کردم، به خصوص اگر تعداد انگشت شماری از بازی‌های مطرح فعلی بهتر به نظر برسند یا اجرا شوند. کنسول قدرتمندتر نینتندو مدت هاست که به زودی ساخته می شود و سابقه ای برای ارتقاء بینابینی وجود دارد، همانطور که در 3DS دیدیم. همانطور که در Xenoblade Chronicles 3 به افق خیره می‌شوم یا در Tears of the Kingdom از آسمان به Hyrule می‌روم، نمی‌توانم فکر نکنم آن بازی‌ها در وضوح بالاتر با جزئیات بالاتر و احتمالاً نرخ فریم بالاتر چه شکلی هستند. . اما من فکر نمی‌کنم متاثر از اینکه ما بازی‌هایی با این کالیبر را در سوییچ قدیمی داریم با سطح تریم که امروزه کمتر رایج به نظر می‌رسد، متاثر از دو طرف باشد.

بخوانید  تلاش برای سرنگونی امپراتوری در تریلر جدید سریال The Witcher: Blood Origin

نمی توان انکار کرد که برخی از انحصاری های سوییچ با سخت افزار، یعنی Pokemon Scarlet و Violet (و Bayonetta 3 تا حدی کمتر) در حافظه اخیر مشکل دارند. به نظر می رسد عملکرد فنی ضعیف و تصاویری نامرغوب اولی ناشی از مسائلی است که کاملاً به سخت افزار مرتبط نیستند. از آنجایی که Breath of the Wild (یک بازی راه‌اندازی سوییچ که روی Wii U نیز اجرا می‌شد) و اکنون Tears of the Kingdom نیز جهان‌های باز عظیمی هستند، کاستی‌های فنی کمتر در مورد قابلیت‌های پلتفرم و بیشتر در مورد بهینه‌سازی عملکرد در فرآیند توسعه است.

مردم در Digital Foundry در تجزیه و تحلیل فنی خود یافت که Tears of the Kingdom تا حد زیادی با سرعت ثابت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود، جدای از لحظات فوق‌الذکر که باعث ایجاد مشکلات قابل توجهی می‌شود. در حال حاضر 30 فریم بر ثانیه درها را دمیدن نمی کند، اما نکته کلیدی در اینجا یکنواختی است، زیرا هیچ چیز تکان دهنده تر از انجام یک بازی نیست که بین نرخ فریم بالا و پایین پرتاب می شود، مانند غلتیدن در خودرویی که دائماً شتاب می گیرد و ترمز می کند. آنها همچنین تجزیه و تحلیل خود را در مقایسه با Breath of the Wild انجام دادند، که در آن زمان قابل توجه بود، و به نظر می رسد که Tears of the Kingdom از نقطه نظر فنی، حتی با گسترش جهانی، به شکلی کوچک اما قابل توجه بهبود یافته است.

Steam Deck یک مکاشفه در آوردن بازی های رایانه شخصی به شکل قابل حمل با قدرت اجرای بسیاری از بازی های مدرن در ایالت های قابل بازی بود. ایسوس فاش کرده است که رایانه‌های شخصی بازی قابل حمل آن، ROG Ally، به زودی وارد بازار می‌شود و حداقل روی کاغذ، با اختلاف قابل‌توجهی از Steam Deck پیشی خواهد گرفت. بنابراین، انتظارات برای بازی های قابل حمل پیشرفته تر قطعاً در سال های اخیر تغییر کرده است. با این حال سوئیچ همچنان به نشان دادن برجسته‌ترین مهارت فنی در کشاندن یک سیستم شش ساله به حد مطلق خود بدون ذوب کردن سیستم در این فرآیند ادامه می‌دهد.

بخوانید  تداوم فروش فوق‌العاده استیم دک

با این حال، همانطور که در بررسی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom توسط همکارم استیو واتس ذکر شد، کاهش نرخ فریم اتفاق می افتد که گاهی اوقات حواس را از تجربه منحرف می کند. من افت نرخ فریم قابل توجهی را تجربه کردم، به خصوص هنگام فعال کردن قابلیت Ultrahand در حین پیمایش در محیط های متراکم یا در سناریوهای نبرد شلوغ با هزاران انفجار و اثرات ذرات. این موارد نادری است که من با مشکلات عملکردی مواجه شدم.

برای تکمیل آن، لایه‌ای از پولیش وجود دارد که تجربه‌ای بدون اشکال را در میان شبیه‌سازی فیزیک وحشی و سیستم‌های گیم‌پلی پیچیده و آزاد ارائه می‌دهد که همگی باید هماهنگ کار کنند. شما فکر می کنید که با جعبه شنی چند وجهی، که توسط Ultrahand ممکن شده است و شاهکارهای معجزه آسای ما در مهندسی موقت، بازی در نقطه ای از هم می پاشد. اما تنها بدبختی تا کنون این کار ما بوده است، تصادفا سوختن آثار هنری که در آن زمان و تلاش می کنیم.

نکته کلیدی این است که او از طریق کاوش یکپارچه و ثبات نسبی در عملکرد فنی خود گرد هم می آید. می‌توانید از جزیره آسمان شیرجه بزنید، به کل Hyrule نگاه کنید، سپس مستقیماً در یک شکاف به اعماق شیرجه بزنید – من خودم آن را آزمایش کردم و نرخ فریم هدف را در تمام طول مدت حفظ کرد. البته «ترفندها» و تکنیک‌های گرافیکی این امکان را فراهم می‌کنند، زیرا همه چیز در دوردست همیشه با جزئیات خیره‌کننده ارائه نمی‌شود و وضوح پویا به سبک شدن بار کمک می‌کند و در عین حال لحظات با کیفیت تصویر پایین را پنهان می‌کند. در هر صورت، من اغلب تحت تأثیر قرار می گیرم که بازی با این اندازه و وسعت حتی روی سوئیچ هم کار می کند.

بخوانید  High on Life - 25 دقیقه بازی
سبک هنری Zelda مطمئناً به کاهش نیاز به قدرت پردازش خام برای اجرای شایسته کمک می کند.
سبک هنری Zelda مطمئناً به کاهش نیاز به قدرت پردازش خام برای اجرای شایسته کمک می کند.

Tears of the Kingdom دقیقاً در همان جایگاه بازی‌های قوی‌تر و سخت‌گیرانه‌تر روی پلتفرم‌های دیگر بازی نمی‌کند. همچنین فقط باید در حالت دستی با رزولوشن 720p کار کند و در حالت داک با وضوح 1080p عکس بگیرد. با این حال، می‌تواند با بهره‌گیری از سبک هنری متمایز و ایجاد فضایی غیرقابل انکار که با نقاط قوت سری بازی می‌کند، به یک تجربه بصری نسبتاً چشمگیر دست یابد. مهمتر از آن، جهان باز پراکنده و متراکم آن اکنون شامل اکتشاف جزایر در آسمان و یک سیستم زیرزمینی عظیم به اندازه خود سطح است، همه بدون نیاز به سخت افزار پیشرفته. بنابراین اگر فکر می‌کردید که Breath of the Wild عالی است، خب، Tears of the Kingdom در سطح کاملا جدیدی قرار دارد.

Switch 2، Switch Pro یا هر نام دیگری که در نهایت نامش برود – به نظر می رسد هر بار که شایعه ای در مورد سخت افزار جدید نینتندو یا صحبتی در مورد تصاویر و عملکرد در یک بازی Switch ارائه می شود، ما به دنبال نیاز به یک بازی جدید یا ارتقا یافته هستیم. کنسول دستی با مشخصات قوی تر از سوییچ. اما می دانیم که این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد. علیرغم نارضایتی هایی که در مورد عملکرد سوییچ وجود دارد، ما همچنان شاهد استفاده از بازی ها از فناوری قدیمی هستیم. و پس از یک نسل بزرگ در یک سیستم شش ساله، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک شگفتی فنی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر