سقف قیمت بیت کوین جدید و بازار آینده در کیف پول من

صرافی دیجیتال «محفظاتی» در این مقاله به بررسی دلایل ثبت سقف جدید قیمت بیت کوین قبل از نصف شدن پرداخته است.

شکی نیست که حرکت قیمت بیت کوین همیشه مورد توجه معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. اما رشد 63 درصدی قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2024 تا به امروز و شکستن رکورد آن و رسیدن به قیمت بالای 70 هزار دلار، صحبت هایی را در مورد آینده قیمت سلطان ارزهای دیجیتال نیز مطرح کرد. به عنوان روند کلی ارز دیجیتال. این روزها بازار به موضوع داغ محافل ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

جالب است بدانید که شکستن رکورد قیمت 69146 دلار در سال 2021 در حالی اتفاق افتاد که هنوز یک ماه با رویداد نصف شدن فاصله داریم و این موضوع سوالات زیادی را در ذهن کاربران دنیای رمزارز ایجاد کرده است که سقف قیمتی جدید بیت کوین چقدر خواهد بود. بودن؟ با ما همراه باشید تا در مورد دلایل تعیین سقف قیمت بیت کوین قبل از نصف شدن صحبت کنیم.

سقف جدید قیمت بیت کوین؛ یک رویداد شگفت انگیز در بازار ارزهای دیجیتال

بر کسی پوشیده نیست که سرمایه گذاران هنگام تجزیه و تحلیل بازار به داده های تاریخی هر ارز دیجیتال توجه ویژه ای دارند. اما زمانی که یک ارز دیجیتال به بالاترین حد خود (ATH) می رسد، به معنای آغاز یک روند جدید است. زیرا سطح حمایت یا مقاومتی برای معامله گر ندارد که بتواند استراتژی های معاملاتی خود را با استفاده از آن اصلاح کند. نظرات بیان شده در این زمینه نیز به طور کلی مثبت است. بنابراین، کریس دان (یکی از قدیمی ترین سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال) در مصاحبه ای و در پاسخ به آینده قیمت بیت کوین، پاسخ داد که انتظار دارد روند ایجاد شده اثر دومینویی داشته باشد و قیمت بیت کوین به آن برسد. یک سطح بالاتر بالاترین سطح ممکن

از نظر آماری، مرحله خطرناک افزایش قیمت بیت کوین از 16 فوریه آغاز شد و در زمان نگارش این مقاله، قیمت پادشاه رمزارزها به قیمت باورنکردنی 71600 دلار رسیده است که می تواند نقطه عطفی برای کل بازار ارزهای دیجیتال باشد. .

بخوانید  زمان شروع فصل سوم Diablo 4 مشخص شد

بررسی دلایل رسیدن قیمت بیت کوین به رکورد جدید

اگر قیمت بیت کوین در ژانویه 2024 را به خاطر داشته باشید، مطمئناً می دانید که قیمت بیت کوین در آن روزها کمتر از 40 هزار دلار بود و اکنون در مدت کمتر از 3 ماه به قیمت باورنکردنی 71 هزار دلار رسیده است. انتظار رشد قیمت ها و رسیدن به ATH جدید در 12 تا 18 ماه پس از نصف شدن، طبیعی و قابل انتظار است. اما اینکه بیت کوین می توانست قبل از وقوع نصف شدن به چنین قیمتی رکورد بزند، همه را با یک علامت سوال بزرگ مواجه کرد که دلیل این رشد ناگهانی قیمت ها و رسیدن به سقف جدید چیست؟! آیا نهنگ ها بازار را دستکاری می کنند؟

به گفته کارشناسان بورس کیف پول من گزارش شد که در 27 فوریه 161 میلیون دلار فروش کوتاه فقط در 24 ساعت منحل شد! هنگامی که معاملات فروش کوتاه منحل می شود، معامله گرانی که روی کاهش قیمت بیت کوین شرط بندی می کنند، مجبور می شوند با خرید مجدد بیت کوین فروخته شده، موقعیت خود را پوشش دهند، که می تواند به دلیل فشار کوتاه مدتی که بر بازار تحمیل می کند، حرکات قیمت را تشدید کند. اما این موضوع تنها یکی از دلایلی است که این کارشناسان به آن پرداخته اند و علاوه بر آن مواردی مانند دیدگاه های خوش بینانه در مورد آینده بیت کوین و همچنین موفقیت ETF های بیت کوین را نیز مطرح کرده اند که در ادامه به تفصیل به آن می پردازیم:

دیدگاه های خوش بینانه در مورد آینده بیت کوین

سرمایه گذاران قدیمی بیت کوین تقریباً در یک ماه گذشته در رویا زندگی می کنند و شاهد اتفاقات عجیبی هستند که قبلاً هرگز ندیده بودند! حمایت لفظی ترامپ از بیت کوین، که قبلاً از مخالفان سرسخت بیت کوین و حامی تسلط دلار بود، یکی از این رویدادها است. ترامپ در آخرین سخنرانی خود که حاکی از استقبال گسترده بیت کوین و ورود این ارز به قلب معاملات بود، اعلام کرد که باید بیت کوین را پذیرفت و در این خصوص قانون گذاری کرد و این یعنی قانونی شدن استفاده از بیت کوین! آنچه با راه اندازی ETF ها در بازار سهام آغاز شد، دلیلی برای رشد قیمت بیت کوین است.

بخوانید  وبسایت برتر جهت ارتباط با وکیل آنلاین خانواده و مهریه

با نزدیک شدن به دوره نصف شدن، احساسات مثبت حاکم بر بازار افزایش یافته است و همه معامله گران به هر طریقی می خواهند از رشد فزاینده ای که برای کسب سودهای کلان و نجومی ایجاد شده است، استفاده کنند. این احساسات ناشی از بررسی چرخه های قبلی بیت کوین است که نتیجه سقف قیمتی جدید بین 155000 تا 175000 دلار را نشان می دهد، که به نظر می رسد تا اوت 1404 (اوت 2025) شاهد آن باشیم.

نقش ETF ها در تاریخ اخیر قیمت بیت کوین

صندوق‌های قابل معامله در بورس یا ETF بیت‌کوین که این ارز دیجیتال را به بازار بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) آوردند، از روزهای تصویب رشد سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را ثبت کرده‌اند و به گفته برخی تحلیل‌گران، رفتاری بیش از حد انتظار داشته‌اند. نقش این صندوق ها در این رشد قیمت اخیر در این خلاصه می شود که با جذب سرمایه گذاران بیشتر، تاثیر مثبت و خوبی بر قیمت بیت کوین گذاشته اند و شاید حتی شروع این رشد زودهنگام به دلیل موفقیت باشد. از ETF های بیت کوین در بازاری که بازار سهام آمریکا است و هنگام مطالعه در این بازار رو به رشد و صعودی نباید از نفوذ سرمایه گذاران عمده در وال استریت غافل شد.

بر اساس تحلیل کارشناسان مبادلات پرتفولیو از اخبار پیرامون ETF های بیت کوین، به نظر می رسد که تزریق سرمایه به ETF های بیت کوین نقطه توقفی نداشته و ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید که در 4 مارس، صندوق های ETF بیت کوین شاهد ورود خالص 562 میلیون دلاری بود و با محاسبات ساده و به کمک اصول اقتصادی می توان دریافت که افزایش تقاضا برای بیت کوین از طریق ETF ها به معنای خرید بیت کوین بیشتر است. در بازار آزاد و قیمت این ارز دیجیتال به افزایش خود ادامه خواهد داد.

آیا واقعاً قیمت بیت کوین به افزایش ادامه خواهد داد؟!

در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت یا خیر، باید به نظرات افراد دارای نفوذ زیاد در این بازار نگاه کرد. یکی از تأثیرگذارترین افراد در بازار ارزهای دیجیتال آنتونی پمپلیانو است که همچنین بنیانگذار Pomp Investments است که اخیراً در مصاحبه ای با CNBC در مورد عامل اصلی ادامه روند صعودی بیت کوین صحبت کرده است. اعتقاد بر این است که تایید ETF های بیت کوین نقطه ای دلیلی برای پذیرش بیت کوین در بین شرکت های بزرگ و همچنین آغاز سیل عظیم سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است.

بخوانید  شایعه: مایکروسافت در روند توسعه Redfall شرکت نداشت

وی همچنین افزود: الگوهای تاریخی قیمت بیت کوین نشان می دهد که در چرخه های قبلی شکست پیک تاریخی منجر به افزایش سریع و دو برابر شدن قیمت شده است و در عمل با افزایش قیمت از نقطه ATH قبلی، قیمتی وجود نخواهد داشت. در عمل نقاط مقاومت بیشتری وجود دارد و در عمل بیت کوین در حال ورود به قلمروی بکر و ناشناخته است.

وبلاگ نمونه کارها من; معتبرترین مرجع ایرانی برای پیگیری اخبار بازار ارزهای دیجیتال

همانطور که در بالا می بینید، روند صعودی اخیر بیت کوین بیش از هر چیز ناشی از اخبار مثبتی است که در چند ماه گذشته در دنیای ارزهای دیجیتال در گردش بوده است. این معامله گران می توانند از این خبر به درستی استفاده کنند و در صورت دسترسی به آن در زمان مناسب، سود ببرند.

پلتفرم کیف پول ایرانیان که به عنوان بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران نیز شناخته می شود، دارای جدیدترین وبلاگ و پایگاه خبری آموزشی در زمینه ارزهای رمزنگاری شده است که تمامی مطالب داغ و جدید بازار را به زبان فارسی با تحلیل کارشناسانه ارائه می کند. به کاربران اگر شما نیز به دنبال به روز ماندن از آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال و استفاده از آنها در توسعه استراتژی های معاملاتی خود هستید، کافی است به وب سایت بورس ایران مراجعه کنید. کیف پول من او ضربه می زند.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر