سری جدید The Walking Dead شروعی کاملاً استاندارد دارد

قسمت ابتدایی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live با رسیدن به سه میلیون بیننده در سه روز اول پخش، رکورد شکست.

به گزارش ددلاین به نقل از نیلسن، The Walking Dead: The Ones Who Live در سه روز اول نمایش سه میلیون بیننده داشت. این نمایش بزرگترین افتتاحیه سریال AMC در 6 سال اخیر است. اولین قسمت این برنامه در +AMC رکورد جدیدی در بینندگان ثبت کرد و پربیننده ترین قسمت این سرویس پخش شد.

در خلاصه داستان سریال 6 قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می خوانیم: «این سریال یک داستان عاشقانه حماسی بین دو شخصیت را ارائه می دهد که توسط دنیایی در حال تغییر دگرگون شده اند. فاصله و نیروی شکست ناپذیر آنها را از هم دور نگه می داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند یکدیگر را در مکان و موقعیت متفاوتی پیدا کنند؟”

این مجموعه اسپین آف The Walking Dead با نقش آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا بر اساس کمیک به همین نام رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکابرا، گیل آن هرد، دنیس هوث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی، اسکات ام. گیمپل به عنوان مجری، تهیه کننده و نویسنده سریال فعالیت می کند و دانایی گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  با فدیورس، شبکه اجتماعی آشنا شوید