سریال The Girl with the Dragon Tattoo داستان متفاوتی را روایت می کند

پس از سال ها انتظار برای مجموعه The Girl With the Dragon Tattoo یک داستان مستقل درخشان به تلویزیون باز می گردد.

ریبوت سریال The Girl with the Dragon Tattoo پس از اعلام سال گذشته مبنی بر آغاز توسعه در استودیوی مترو آمازون گلدوین مایر، به روز رسانی هیجان انگیزی دریافت کرده است. ساخت این سریال بیش از سه سال پیش اعلام شد.

در میان ما سیاه پوستان وجود دارندکارگردان سریال در گفت و گو با ScreenRent از اشتیاق خود برای ارائه پرفروش ترین رمان های هیجان انگیز روانشناختی ابراز داشت. استیگ لارسن در تلویزیون بیان شد. او گفت: «من یک سریال تلویزیونی کلاسیک آمازون به نام دختری با خالکوبی اژدها دارم دارم، زن عصبانی دیگری که به دنبال مجازات شرورها و هیولاها است. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که آن را بعد از 15 تا 20 سال به تلویزیون بیاورم.”

دختری با خالکوبی اژدها 2011

سود ادامه داد: «(سریال) مدتی است که وجود داشته است، و امروز زمانی که استیگ لارسن برای اولین بار کتاب های این سه گانه را منتشر کرد، درباره خشم زنان، بدرفتاری، افزایش نژادپرستی و برتری سفیدپوستان صحبت های زیادی وجود دارد. ناسیونالیسم صحبت کرد. همه این موارد به جایی که 20 سال بعد در آن قرار داریم بسیار مرتبط است. “پیروی از زنان خاص همیشه چیزی بوده است که تا به حال دوستش داشته ام، بنابراین در مورد آن بسیار هیجان زده هستم.”

در حالی که سود جزئیات زیادی در مورد راه اندازی مجدد سریال تلویزیونی فاش نکرد، از طرفداران و نسل جدیدی از بینندگان که خشم فمینیستی را تجربه می کنند استقبال کرد و گفت که این سریال “نسخه جدیدی از زنی را ارائه می دهد که به سادگی از پیروی از قوانین سر باز می زند.” پیش از این گزارش شده بود که این سریال یک داستان مستقل است لیسبت سالاندر خواهد بود.

بخوانید  تریلر Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تبار مرگبار ترمر را معرفی می‌کند

استیگ لارسن، معروف برای سه گانه هزاره، جلد اول این مجموعه را در سال 2005 منتشر کرد. این کتاب شامل دو مجموعه دیگر با عنوان دختری که با آتش بازی می کرد است. و دختری که به لانه هورنت لگد زد همراه بود. این سری از رمان ها همچنین الهام بخش تعدادی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی از جمله فیلم بلند 2009 است. نائومی راپس، نسخه انگلیسی 2010 همراه با بازی رونی مارا و فیلم دختری در تار عنکبوت من با نقدهای منفی مواجه شده ام.

تحریریه مجله بازی یک گیمر