سریال لایو اکشن King Kong ساخته می‌شود

طبق اطلاعات ددلاین، سریال King Kong داستان ظهور یک کونگ جدید در جزیره‌ی جمجمه را روایت خواهد کرد. این سریال همچنین قرار است به بررسی ریشه‌های اساطیری و رازآلود شخصیت کونگ و سرزمین تولد او بپردازد. سازندگان این پروژه از کتاب‌های منبع داستان کونگ به قلم مریان سی. کوپر و رمان‌های جو دویتو نیز برای آوردن این شخصیت به قالب تلویزیون الهام خواهند گرفت. همچنین به نظر می‌رسد بنیاد مریان سی. کوپر و دویتو قرار است رمان‌های جدیدی را نیز برای کمک به شکل‌گیری جهان این سری منتشر کنند.

پیش از این و در سال ۲۰۱۷ قرار بود سریال اسپین‌آف King Kong Skull Island توسط شرکت MarVista Entertainment ساخته شود که درنهایت روند تولید آن متوقف شد. همچنین سال گذشته شاهد معرفی انیمه‌ی King Kong Skull Island بودیم که قرار است در دنیای سینمایی MonsterVerse شرکت لجندری پیکچرز جریان داشته باشد. این سریال داستان تلاش‌های بازماندگان یک کشتی غرق‌شده برای فرار از جزیره‌ی Skull را روایت خواهد کرد. برایان دافیلد، نویسنده فیلم Love and Monsters نوشتن فیلم‌نامه‌ی این سریال انیمه‌ای را برعهده دارد و استودیوی انیمیشن‌سازی Powerhouse سازنده اکثر قسمت‌های سریال خواهد بود.

ساخت سریال لایو اکشن کینگ کونگ برای شبکه‌ی اینترنتی دیزنی پلاس آغاز شده است.

کینگ کونگ با هلی‌کوپترها مبارزه می‌کند جزیره‌ی جمجمه

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

سریال King Kong اولین پروژه‌ی تلویزیونی این شخصیت خواهد بود. استفانی فالسوم، نویسنده فیلم‌های داستان اسباب بازی ۴، ثور: راگناروک و This is Jane وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال را برعهده خواهد داشت. در دنیای تلویزیون هم فالسوم در تیم نویسندگی سریال‌های جنگ ستارگان: مقاومت، Paper Girls برای آمازون و سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نیز حضور داشته است.

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر

براساس گزارش منتشرشده توسط رسانه‌ی ددلاین، سریال لایو اکشن کینگ کونگ، گوریل شناخته‌شده‌ی صنعت سینما در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از زمان پخش این سرسال در دسترس نیست، اما قرار است شرکت فیلم‌سازی Atomic Monster که به جیمز وان تعلق دارد و به‌عنوان سازنده سری فیلم ترسناک Conjuring شناخته می‌شود، تهیه‌کننده اصلی این سریال باشد.

علاوه‌بر فالسوم، جیمز وان، مایکل کلر و راب هکت از شرکت Atomic Monster و دنی فستا و مارک منوس از استودیوی فیلم سازی World Builder Entertainment که در ساخت انیمیشن Trolls World Tour حضور داشته‌اند نیز از تهیه‌کنندگان این سریال برای سرویس اینترنتی دیزنی پلاس خواهند بود.