سام ریمی شایعات مربوط به مرد عنکبوتی 4 را رد می کند

تقریباً به محض اینکه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home به پرده بازگشتند، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه یکی از تجسمات پیتر پارکر یا هر دوی آنها ممکن است دنباله های واقعی فیلم های مرد عنکبوتی خود را داشته باشد، به وجود آمد. شایع ترین شایعه مربوط به دیدار مجدد مگوایر با کارگردان سام ریمی برای مرد عنکبوتی 4 است. اوایل این ماه، توماس هیدن چرچ، بازیگر مرد عنکبوتی 3، حتی اعتقاد خود را مبنی بر وقوع مرد عنکبوتی 4 ابراز کرد. با این حال، Raimi زمانی که در مورد شایعات WonderCon آخر هفته گذشته از او پرسیده شد، کمتر در این مورد اطمینان داشت.

رایمی به CBR گفت: «من (این شایعات را خوانده ام)، اما هنوز روی آن کار نمی کنم. منظورم این است که مارول و کلمبیا با مرد عنکبوتی فعلی (فیلم‌ها) و نقش اصلی آن موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند، و نمی‌دانم که قرار است به من برگردند و بگویند، خب، دوستان، ما هم می توانیم این داستان را تعریف کنیم!»

رایمی در ابتدا نسخه خود از مرد عنکبوتی 4 را با در نظر گرفتن جان مالکوویچ برای ایفای نقش کرکس و آن هاتاوی در نقش گربه سیاه توسعه داد. اما زمانی که او نتوانست داستان را به رضایت خود برساند، ریمی فرنچایز را ترک کرد و مرد عنکبوتی شگفت انگیز دنبال شد و گارفیلد نقش اصلی را از مگوایر بر عهده گرفت. ریمی در حین صحبت با CBR خاطرنشان کرد که او و مگوایر در مورد ساخت دنباله دیگری از مرد عنکبوتی با هم صحبت نکرده اند. اما او این احتمال را که مگوایر برای آن باز است کم اهمیت ندانست.

بخوانید  احتمال ساخت بازی جدیدی که Valve اعلام نکرده است

رایمی گفت: «من با توبی (درباره چهارمین فیلم با من) صحبت نکرده ام، اما شاید مارول یا کلمبیا پیکچرز درباره آن صحبت کرده باشند. من به تازگی با مارول در فیلمی به نام دکتر استرنج در چند جهان جنون کار کردم. بنابراین من با آنها رابطه بسیار خوبی دارم. مطمئنم اگر در دست ساخت بود در موردش می شنیدم.

علاوه بر این، رایمی تحسین خود را از جدیدترین فیلم‌های مرد عنکبوتی، به‌ویژه مرد عنکبوتی: بدون راه برای خانه به اشتراک گذاشت.

ریمی گفت: «من عاشق تمام فیلم‌های جدید مرد عنکبوتی هستم. “من عاشق مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه نیست. دیدن توبی (مگوایر) در آن واقعاً قدرتمند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر