احتمال ساخت بازی جدیدی که Valve اعلام نکرده است

اگرچه این توضیحات مبهم هستند، اما برخی از طرفداران معتقدند که آنها به بازی جدید سری Portal اشاره می کنند. طرفداران این سری بیش از یک دهه است که منتظر یک قسمت جدید هستند، اما همانطور که اغلب در مورد فرنچایزهای Valve اتفاق می افتد، سری Portal نتوانسته بود دومین قسمت خود را در مدت طولانی پشت سر بگذارد. سال گذشته، Valve یک اسپین آف کوچک از سری Portal به نام Aperture Desk Job به عنوان نوعی تبلیغ برای Steam Deck منتشر کرد که می تواند نشان دهنده تمایل احتمالی توسعه دهنده برای انتشار نسخه اصلی کامل پورتال در آینده باشد.

پورتال بازی 2

با توجه به جزئیات مشاهده شده در حساب کاربری LinkedIn از کارکنان Valve، این شرکت احتمالاً در حال توسعه یک بازی جدید اعلام نشده است.

علاوه بر این، Valve به تازگی از Counter-Strike 2 رونمایی کرد که قرار است امسال عرضه شود. با این حال، به نظر می رسد که این استودیو در حال توسعه یک بازی کاملا جدید و منحصر به فرد است که طرفداران سال ها منتظر آن بودند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری LinkedIn برخی از کارمندان فعلی و سابق Velo، این شرکت در حال توسعه یک بازی اعلام نشده است.

جزئیات حساب Boyang Zhou، طراح Valve نشان می‌دهد که او از ژانویه سال گذشته که به توسعه‌دهنده پیوست، روی یک بازی اعلام‌نشده کار می‌کند. علاوه بر این، در حساب کاربری لینکدین مایکل اندرسون، که قبل از ترک Wello سال گذشته به مدت دو سال به عنوان طراح صحنه کار می کرد، ذکر شده است که او در مدت حضور خود در این شرکت روی یک بازی با دید بلندپروازانه و بی سابقه ای کار کرده است. گیم پلی را دید. او در استوری خود به طراحی پازل های مخصوص این بازی نیز اشاره کرده است.

بخوانید  بنر آهنین Destiny 2 به صورت زنده است: جوایز، چالش‌ها، و نحوه به حداکثر رساندن شهرت

Valve در چند سال گذشته بدون توسعه و انتشار بازی جدیدی سپری کرده است و طرفداران آن فکر می کردند این کم کاری هرگز پایان نخواهد یافت. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت آماده بازگشت به دوران توسعه بازی های چندگانه است. در سال 2020، توسعه‌دهنده بازی تیراندازی اول شخص و واقعیت مجازی Half-Life: Alyx را منتشر کرد که با نظرات عالی گیمرها و منتقدان مواجه شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.