سال 2023 برای پلی استیشن 5 بسیار مهم خواهد بود

یکی از اعضای بلندپایه سونی در مصاحبه با فامیتسو گفت که سال آینده برای کنسول پلی استیشن 5 بسیار مهم خواهد بود.

او از قرنطینه در شهرهایی مانند شانگهای به عنوان یک دردسر بزرگ برای شرکت یاد کرد که آن را مجبور به تقلا برای پاسخگویی به تقاضای جهانی کرده است. البته وی ادامه داد که این وضعیت رو به بهبود است و هدف این کنسول دستیابی به فروش است 37 میلیون واحد تا پایان اسفند. او سپس گفت که فکر می کند سال آینده برای این پلتفرم بسیار بزرگ خواهد بود و به برنامه نرم افزاری کنسول اشاره کرد که شامل نسخه های اصلی مانند Resident Evil 4 و Final Fantasy 16 می شود.

او همچنین درباره این جمله صحبت کرد که سونی بازار ژاپن را رها کرد و آشکارا گفت که مردم اینطور فکر می کنند او را بسیار ناراحت می کند. اما او نظر طرفداران را می پذیرد و روی تغییر آن طرز فکر تمرکز می کند. لازم به ذکر است که شایعات حاکی از عرضه مدل سخت افزاری جدید کنسول پلی استیشن 5 است که در سال 2023 با درایو دیسک قابل جابجایی عرضه خواهد شد.

در مصاحبه ای طولانی با Famitsu، غول رسانه های بازی در ژاپن، هیداکی نیشینومعاون ارشد تجربه پلتفرم سونی گفت: سال 2023 سال بسیار مهمی برای کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. سپس از وی در مورد مشکلات کمبود این کنسول پرسیده شد و وی افزود که اتفاقات پس از عرضه این کنسول دشوارتر از آماده سازی آن است.

بخوانید  موزیکال Lost Boys در حال ساخت است، چرا که نه؟

به نظر می رسد این نسخه به دست برخی سازندگان رسیده است و گفته می شود این مدل کاملاً کار می کند. این طراحی سخت افزاری جدید و ابتکاری به سونی اجازه می دهد تا فرآیند ساخت کنسول را ساده کند و در نهایت منجر به افزایش تعداد کنسول های موجود شود و در عین حال انعطاف پذیری بیشتری را برای خریداران فراهم کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر