زیرمجموعه یوبی سافت در تورنتو اخراج شد

بر اساس اعلام رسمی، 33 کارمند از شعبه یوبی سافت در تورنتو اخراج شدند. این کاهش برای تحقق برنامه های جاه طلبانه استودیو اتفاق افتاد.

استودیوی تورنتو یوبی سافت اعلام کرد که 33 کارمند خود را اخراج خواهد کرد. این استودیو در بیانیه ای اعلام کرد که نیروی کار خود را کاهش می دهد تا موقعیت بهتری برای اجرای نقشه راه بلندپروازانه خود داشته باشد.

یکی از نمایندگان این شرکت گفت: “یوبی سافت تورنتو تصمیم گرفته است که سازماندهی مجدد هدفمندی را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که می تواند نقشه راه بلندپروازانه خود را انجام دهد.” متأسفانه این تصمیم بر نقش 33 عضو تأثیر می گذارد. ما متعهد به ارائه حمایت همه جانبه برای کمک به این انتقال هستیم.»

زیرمجموعه یوبی سافت در تورنتو در حال حاضر توسعه دهنده اصلی بازسازی Splinter Cell است. علاوه بر این، اوایل این ماه اعلام شد که این استودیو از بازسازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود، حمایت خواهد کرد.

یوبی‌سافت می‌گوید کار روی هر دو پروژه تحت تأثیر اخراج‌ها قرار نخواهد گرفت. در بخشی از بیانیه شرکت آمده است: “برنامه ما بدون تغییر باقی مانده است و تیم های ما در حال کار بر روی بازسازی Splinter Cell و سایر پروژه ها هستند.”

این اولین بار نیست که یوبی سافت با اخراج مواجه می شود. در آوریل سال جاری، این شرکت اعلام کرد که بخش انتشارات جهانی و بخش انتشارات آسیا اقیانوسیه خود را دوباره سازماندهی خواهد کرد که در نتیجه 45 نفر اخراج خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

بخوانید  تایید توسعه دو بسته الحاقی بازی Diablo 4

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر