زمان عرضه بازی Destiny 2 Warlord’s Ruin Dungeon و هر آنچه که می دانیم


Season of Wishing در Destiny 2 فعالیت‌ها و پاداش‌های جدیدی را به همراه داشته است و محتوای اصلی دیگری نیز دارد: یک سیاه چال جدید. این فعالیت های سه نفره در سبک Raid برخی از سخت ترین و پیچیده ترین بازی ها هستند، اما نیازی به تیم های شش نفره حملات Destiny 2 ندارند. سیاه چال جدید Warlord’s Ruin نام دارد و قرار است در دسامبر منتشر شود. 1، اولین جمعه فصل جدید.

جزئیات در مورد Warlord’s Ruin کمیاب است، اما ما چند چیز را می دانیم، از جمله اینکه چه زمانی در دسترس خواهد بود و چه چیزی می توانید از آن به دست آورید. ما همچنین می‌توانیم در مورد معنای Warlord’s Ruin در داستان Destiny 2 حدس بزنیم که به آخرین نسخه بسط داستان فعلی یعنی The Final Shape می‌رویم.

توجه: آخرین بخش این مقاله حاوی تصاویری از پاداش های سیاه چال است. اگر می خواهید وارد سیاه چال دست نخورده شوید، از پیمایش در آنجا دست بردارید.

Warlord’s Ruin چه زمانی منتشر می شود؟

می‌توانید Warlord’s Ruin را در حین تنظیم مجدد روزانه بازی کنید جمعه، 1 دسامبر، ساعت 9 صبح PT/12 بعد از ظهر به وقت شرقی. در این زمان مراقب به‌روزرسانی بازی باشید تا مطمئن شوید که آماده هستید.

چگونه به Warlord’s Ruin دسترسی پیدا کنیم؟

برخلاف سایر محتوای Destiny 2، Warlord’s Ruin رایگان نیست، بلکه محتوای پولی است. برای دسترسی به آن، یا باید افزونه Lightfall و پاس سالانه آن را خریداری کرده باشید (معمولاً 100 دلار، اما در حال حاضر در Steam به قیمت 40 دلار به فروش می رسد)، یا کلید Lightfall Dungeon را بخرید. می‌توانید کلید Dungeon را در برگه Expansions در فروشگاه Eververse پیدا کنید و 2000 نقره یا حدود 20 دلار برای شما به ارمغان می‌آورد.

بخوانید  آموزش ثبت تجارت؛ چگونه Threads را شروع کنم؟

Warlord’s Ruin کجای تاریخ می گنجد؟

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد Warlord’s Ruin به غیر از نام نداریم، اما می‌توانیم بر اساس داستان Destiny 2 جزئیات کمی در مورد سیاهچال حدس بزنیم.

اول از همه، ما از تب Dungeon Collections می دانیم که این شامل دشمنان مطرود خواهد شدبسته به آیکون نمایش داده شده

شرحی ارائه نشده است

همچنین توضیح مختصری وجود دارد که سرنخ‌هایی به دست می‌دهد: «داستان‌های مدفون و کینه‌های ماندگار را در قلعه‌ای ویران از دوران تاریکی کشف کنید».

در تاریخ Destiny، “جنگ سالار” نامی بود که به برخی از پیش سازهای نگهبانان آشنا داده می شد که بازیکنان در بازی در آن زندگی می کردند. راهنمایی زیادی ندارن برخی از آنها از جاودانگی جدید و جادوی تصفیه شده خود برای تبدیل شدن به دیکتاتورهای سرزمینی و تشکیل ارتش های کوچک استفاده کردند. به این افراد جنگ سالار می گفتند.

همانطور که از نامشان پیداست، جنگ سالاران عموماً وحشتناک بودند. آنها در طول تاریخ دوران تاریک سرنوشت، که پس از فروپاشی آخرالزمانی که عصر طلایی تکنولوژیکی ناشی از ورود مسافر را ویران کرد، به وجود آمدند. در طول این مدت، انسان ها پراکنده شدند و اغلب توسط Fallen و سایر نیروهای بیگانه که هنوز در منظومه شمسی وجود دارند، شکار می شدند. جنگ سالاران بسیار شبیه اربابان فئودال قرون وسطی بودند، گاهی از مردمی که تحت فرمان آنها زندگی می کردند محافظت می کردند، گاهی آنها را تحت سلطه خود درمی آوردند و گاهی آنها را قربانی می کردند و هرکسی را که سر راهشان قرار می گرفت تسخیر می کردند یا می کشتند. همه آنها بد نبودند – لرد شکس، فروشنده کروسیبل، نیز یک فرمانده جنگ بود و برای محافظت از مردم خود تلاش می کرد – اما بسیاری از آنها بسیار وحشتناک بودند.

بخوانید  تاخیر زمان انتشار بازی High on Life

وقتی صحبت از تاریخ می شود، جنگ سالاران اغلب در رابطه با اربابان آهنین، گروه پیشروی نورآوران که قبل از نگهبانان بودند، مورد بحث قرار می گیرند. اربابان آهنین جنگ سالاران باستانی بودند که به طور خاص برای محافظت از بشریت و مقاومت در برابر ظالم کار می کردند و در موارد متعددی علیه جنگ سالاران مختلف وارد جنگ شدند. بنابراین منطقی است که Warlord’s Ruin می تواند داستانی را بیان کند که به شدت با اربابان آهنین، از جمله لرد صلاح الدین، آخرین مورد از آنها که با آنها تعامل داریم، مرتبط است. (یک ارباب آهنین دیگر، لیدی افریدیت، نیز از نظر فنی هنوز در دسترس است، اما از زمان گسترش بازی Destiny 1 Rise of Iron در سال 2016، او را ندیده ایم.)

شرحی ارائه نشده است

چیزی که ما نمی دانیم این است که Warlord’s Ruin چگونه با داستان کنونی جا می شود، اما می تواند برخی از راه ها را بررسی کند. داستان گسترش Lightfall به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه مردم نئومونا در دوره پس از فروپاشی به زمین جسارت کردند، اما ترجیح دادند در آن زمان خود را شناخته نشوند، عمدتاً به دلیل تهدید جنگ سالاران. با بازدید از جایی که به نظر می رسد سنگر یک جنگ سالار باستانی است، ممکن است به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد فروپاشی و شی عجیب نئومونا یعنی تاریکی، حجاب باشیم.

ما همچنین می‌توانیم اطلاعات مربوط به اقدامات ساواتون پس از فروپاشی را جستجو کنیم، که مربوط به حجاب و نقشه‌هایی بود که او برای خنثی کردن شاهد انجام می‌داد. فقط نکاتی در مورد این برنامه ها و اقدامات به ما داده شده است، اما با احیای ساواتون در فصل جادوگر، این امکان وجود دارد که این مکان بتواند بینشی در مورد آنچه در گذشته رخ داده است باشد.

بخوانید  CoD: توسعه دهندگان Modern Warfare 2 حالت Gunfight در به روز رسانی آینده را تأیید کردند

همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد که در حالی که این سیاه چال ارتباط زیادی با اربابان آهنین دارد، ممکن است درباره SIVA باشد، بلای نانوماشین هایی که در نهایت بسیاری از اربابان آهنین را از بین برد. ما درباره SIVA در طول کمپین Rise of Iron شنیدیم (و با آن برخورد کردیم، اما از آن زمان واقعاً چیز زیادی در مورد آن نشنیده ایم. به نظر نمی رسد که Bungie بخواهد به طور عمده از SIVA بازدید کند، اما تقسیم آن به سیاه چال ها می تواند راهی برای بازگشت به آن رشته باشد بدون اینکه به بخش عمده ای از بقیه بازی تبدیل شود.

جوایز Warlord’s Ruin

هشدار: اسپویلر برای غارت سیاه چال فراتر از این نقطه!

Bungie هنوز همه چیزهایی را که می‌توانید از Warlord’s Ruin به دست آورید فاش نکرده باشد، و تا زمانی که Dungeon زنده نشود، اطلاعات کامل در بازی منتشر نخواهد شد. با این حال، به لطف یک اشکال جزئی در سیستم ترانس ماگ Destiny 2، می‌توانیم نگاهی اجمالی به زره سیاه‌چال قبل از عرضه شدن در بازی داشته باشیم.

آلبوم عکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر